اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

امام جمعه گلپایگان: برگ برنده از آن ملت ایران است

فاطمه عبدلی | دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: کشورهای غربی پیش از اینکه درصدد رفع مشکلات ما باشند به فکر حل معضلات خود هستند.

امام جمعه گلپایگان:
برگ برنده از آن ملت ایران است


امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: کشورهای غربی پیش از اینکه درصدد رفع مشکلات ما باشند به فکر حل معضلات خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته شهرستان با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اظهار کرد: باید حقوق بشر در جامعه جهانی نهادینه شود و مجامع بین المللی در این زمینه پیگیری کنند.
 
امام جمعه گلپایگان گفت: کشورهای غربی پیش از اینکه درصدد رفع مشکلات ما باشند به فکر حل معضلات خود هستند، بنابراین حواسمان باشد خیلی گل و بلبلی با آنها رفتار نکنیم تا مبادا از صداقت و مهمان نوازی ملت ایران سوء استفاده کنند.
 
اسماعیلی اضافه کرد: باید سعی کنیم مسائل را براساس برنامه‌هایی که داریم درست و با درایت دنبال کنیم تا خدایی ناکرده نخواهند ما را دور بزند، برگ برنده از آن ملت ایران است و آنها هستند که باید در برابر ملت راست قامت ایران زانو بزنند و ملت ایران را به خاطر استقامت و پایداری ستایش کنند.
 
وی ادامه داد: همه مدیون شهدا، جانبازان و خانواده آنها هستیم و با هیچ چیزی شهدا و جانبازان عزیز را با معاوضه نمی‌کنیم، زیرا هرچه داریم از خون‌های پا ک شهدا است. 

امام جمعه شهرستان اضافه کرد: اگر رشد، تعالی، پیشرفت، همدلی و صفا می‌خواهیم راه آن آرامش است، با متلاطم بودن جامعه و ناآرامی به جایی نمی‌رسیم، آرامش سرمایه جامعه است و مسئولان همه باید کمک کنیم تا آرامش ایجاد شود.
 
اسماعیلی تصریح کرد: در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و در اختلاف نظرها دنبال این نباشیم که با تهمت و افترا بخواهیم رقبای خود را زمین بزنیم و از میدان خارج کنیم، این فرهنگ اسلامی نیست و اسلام آن را نمی‌پسندد.

لینک خبردرایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس