اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

عضویت 40 درصدی گلپایگانی‌ها در بسیج تا پایان سال آینده

فاطمه عبدلی | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: تا پایان سال آینده 40 درصد از جمعیت شهرستان باید به عضویت بسیج در آمده باشند


عضویت 40 درصدی گلپایگانی‌ها در بسیج تا پایان سال آینده


فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: تا پایان سال آینده 40 درصد از جمعیت شهرستان باید به عضویت بسیج در آمده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری و مسئولان نظام هیچ‌گاه اجازه ندادند کسی در راستای تضعیف بسیج گامی بردارد چرا که بسیج از بطن جامعه و مردم است، همچنین خدماتی که بسیج در این سال‌ها ارائه کرده است بر هیچ کسی پوشیده نیست و به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی همواره نقش آفرینی کرده است.

وی ادامه داد: بسیج، ولایتمداری و انتظار شعار روز اول هفته بسیج است که در این روز برنامه‌هایی از جمله ملاقات مردمی فرمانده و شورای ناحیه با مردم در کنار پایگاه‌های مشاوره دینی، استقرار دو تیم پزشکی و ویزیت رایگان بیماران در مصلی و تجمع میقات الصالحین انجام می‌شود.

علیشاهی افزود: بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی، شعار روز دوم و برنامه‌های اعزام تیم پزشکی به روستای قرغن و ارائه خدمات و ویزیت رایگان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری جلسه شورای اداری، نشست فرهنگی مادران پرچمدار در مقابله با جنگ نرم در این روز انجام خواهد شد.

وی بسیج، جوان و خودباوری را شعار روز سوم هفته بسیج دانست و با اشاره به برنامه‌های این روز ازجمله اعزام تیم پزشکی به روستای هنده، برگزاری نشست‌های بصیرتی، کرسی آزاد اندیشی با موضوع عفاف و حجاب، نشست سیاسی و ویژه برنامه هفته بسیج، در خصوص برنامه‌های روز چهارم در این هفته خاطر نشان کرد: همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی، برگزاری جلسه بصیرتی به مناسبت هفته بسیج و ... از برنامه‌هایی است که در روز چهارم اجرا خواهد شد، همچنین شعار این روز بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است.

فرمانده سپاه شهرستان در تشریح برنامه‌های روز پنجم هفته بسیج اضافه کرد: این روز را با شعار بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی آغاز می‌کنیم و برنامه‌هایی هم‌چون کرسی آزاد اندیشی با موضوع راه‌های آزادی فلسطین، همایش رزمندگان دفاع مقدس، نشست امر به معروف و نهی از منکر با موضوع ماهواره و... را برگزار خواهیم کرد.

علیشاهی، بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس را شعار روز ششم دانست و گفت: در این روز برنامه‌های نشست هم اندیشی، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت و سخنرانی پیرامون عملکرد بسیج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری همایش سه ساله‌های حضرت رقیه(س)، عطر افشانی و گل گذاری قبور مطهر شهدا، نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت بسیجی با فرمانده ناحیه اهم برنامه‌های روز هفتم است که با شعار بسیج، ایثار و میثاق با شهدا برگزار خواهد شد، هم‌چنین در روز هفتم آذرماه سال جاری شاهد کوهنوردی بسیجیان شهرستان خواهیم بود.

فرمانده سپاه گلپایگان یادآورشد: افتتاح سالن ورزشی شهدای بسیح، سالن همایش بصیرت، پایگاه مقاومت بسیج اداره تامین اجتماعی، مسکن مهر موحدین، حسینیه، آشپزخانه و آبدارخانه مسجد جامع روستای غرقه نیز در روز 11 آذر ماه سال جاری انجام خواهد شد.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس