اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

4 پروژه برق‌رسانی در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد

فاطمه عبدلی | پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ

مدیر امور برق گلپایگان از افتتاح چهار پروژه برق‌رسانی در هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر 1935 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.

4 پروژه برق‌رسانی در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر امور برق گلپایگان از افتتاح چهار پروژه برق‌رسانی در هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر 1935 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، شاپور حدادی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه احداث روشنایی مسکن مهر با اعتباری بالغ بر495 میلیون ریال و نصب ترانس و احداث شبکه بلوک 62 مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال انجام شد، هم‌چنین یک دستگاه ریکلوزر در محله گلشهر نصب شد که برای آن 540میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور برق شهرستان گلپایگان گفت: در مدت پنج ماه مبلغ 12 میلیارد ریال از بودجه عمرانی شهرستان جذب شد که این مبلغ از ردیف بودجه شهرستان و از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است .

حدادی‌پور خاطرنشان کرد: طرح‌های احداث شبکه جهت متقاضیان جدید، جابجایی پایه و رفع نقاط خطر ساز، تعویض کنتورهای معیوب، بهینه سازی شبکه و تعمیرات، حوادث و اتفاقات، نصب ترانس گلشهر، بهینه سازی و رفع حریم شبکه و پست وداغ محله خوشاب، تعمیرات خط گرم نیز از جمله پروژه‌های عمرانی انجام شده و یا در دست انجام است.

وی در رابطه با مدیریت مصرف برق در تابستان سال جاری افزود: در تابستان امسال اقداماتی از جمله چاپ مطالب در رابطه با ساعات اوج بار در روزنامه‌های محلی، ارائه بروشور مصارف خانگی و ساعات اوج بار در مراسم بزرگداشت حضرت علی(ع)، چاپ و توزیع بروشور مخصوص مشترکین کشاورزی، درج مطلب در سایت، ارسال پیام جهت دعوت به همکاری مشترکین کشاورزی و طرح مربوط به همکاری صنایع در طرح تابستانی در روزنامه‌های محلی، آموزش چهره به چهره مشترکین پرمصرف خانگی و تجاری، ممیزی ساختمان‌های اداری، شرکت در نمایشگاه، نماز جمعه و پخش بروشور انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان از ارائه خدمات نوین به صورت غیر حضوری به مشترکین خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات از طریق دفاتر فعال پیشخوان دولت در سطح شهرستان، امور برق شهرستان گلپایگان جهت رفاه مشترکین امسال با راه اندازی سامانه1521، مشترکین می‌توانند نسبت به دریافت آخرین صورتحساب برق مصرفی و پرداخت غیرحضوری اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ در 5 ماهه اول سال 94، تعداد 28مشترک کشاورزی (چاه آب، پمپاژ ثانویه، آبیاری بارانی و دامداری) به مشترکین برق شهرستان افزوده شده و تعداد کل مشترکین تا پایان مرداد ماه به49191 مشترک رسیده است.

لینک خبردرایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس