اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

سد کوچری بهار 93 آبگیری می‌شود

فاطمه عبدلی | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شرب 11 شهرستان از سد کوچری تامین می‌شود، گفت: آبگیری این سد در بهار سال آینده انجام شود.

سد کوچری بهار 93 آبگیری می‌شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شرب 11 شهرستان از سد کوچری تامین می‌شود، گفت: آبگیری این سد در بهار سال آینده انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محمدحسین میرمحمدی روز گذشته (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران شهرستان، به خلاء اطلاع رسانی مناسب در گلپایگان و خوانسار اشاره کرد و ادامه داد: این دو شهرستان در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم ضعیف عمل کرده‌اند و باید بدانیم اگر رسانه‌ها پوشش خبری مناسبی را نداشته باشند مردم به سمت شایعات می‌روند و از واقعیت دور می‌شوند.

وی مهمترین بخش رسانه را عدالت دانست و گفت: فعالیت مسؤلان باید توسط رسانه‌ها به مردم انتقال یابد، اما تیتر اخبار نباید به گونه‌ای باشد که نقاط ضعف پررنگ نشان داده شود و نقاط قوت در آن دیده نشود تا به موجب آن اذهان مردم مشوش شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه مسؤلان باید پاسخگوی عملکردشان باشند، تصریح کرد: در حوزه رسانه باید همگرایی وجود داشته باشد و با توجه به اینکه بین گلپایگان و خوانسار مرزی نیست باید گستره فعالیت‌های اصحاب رسانه در این دو شهرستان گسترش یابد.

آب 11 شهرستان از سد کوچری تامین می‌شود

وی با بیان اینکه اقدامات نهایی تملک اراضی سد کوچری در حال انجام است، اضافه کرد: باید سریعتر کارها به سرانجام برسد چراکه آب شرب 11 شهرستان از این سد تامین می‌شود و قرار است که آبگیری آن در بهار سال آینده انجام شود.

میر محمدی تصریح کرد: تمام مسولان شهرستان و استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات گلپایگان می‌کنند، اما شرایط حاکم به گونه‌ای است که تمام پروژه‌های کشور با مشکل مالی روبرو است.

وی با بیان اینکه یکی از خلاءهای موجود شهرستان عدم اطلاع رسانی دقیق و به موقع است، گفت: ضروری است اصحاب رسانه با توجه به وظیفه اطلاع رسانی که بر عهده دارند بین مردم و مسؤلان حلقه اتصال محکمی باشند.

وی با بیان اینکه از بیمارستان آیت الله گلپایگانی باید به صورت منطقه‌ای استفاده شود، گفت: این بیمارستان قرار است به زودی برای درمان‌های میان مدت و بلند مدت کاملا تجهیز شود و بیمارستان فعلی نیز با یک بهینه‌سازی درمان‌های فوری را انجام دهد.

نماینده مردم گلپایگان اضافه کرد: امیدوایم اعتبار خوبی برای فاز دوم تصفیه خانه شهرستان اختصاص یابد تا در سال آینده آن را به یک سرانجام خوبی برسانیم، همچنین اجرای فاضلاب گلپایگان نیازمند 38 میلیارد تومان و فاضلاب خوانسار 3 میلیارد تومان اعتبار است اما باید بخش خصوصی در این خصوص سرمایه‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه گلپایگان امروز برای پیشرفت بدون حاشیه و شائبه آماده است و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند بسیار تاثر گذار عمل کنند، یادآورشد؛ اصولگرایی و اصلاح طلبی دردی را از مردم دوا نمی‌کند آنچه که باید انجام داد پیروی از ولایت است و باید در مداری حرکت کنیم که قدم در راه منویات مقام معظم رهبری بگذاریم.

تونل خوانسار از پروژه‌های ماندگار است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در شهرستان خوانسار گفت: اورژانس خوانسار توسط خیرین بازسازی شده و درمانگاهی نیز با اعتبار بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان در میدان مهمانسرای خوانسار در حال ساخت است که تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

میرمحمدی با اشاره به تونلی که در خوانسار در حال ساخت است، اظهار کرد: این تونل پروژه سد کوچری از پروژه‌های مهر ماندگار است و مطالعات آن در چندین مرحله طی 35 سال انجام شده است.

وی همچنین در رابطه با فضای تعامل، همکاری و مدیریت شهرستان در بین مسؤلان گفت: فضای حاکم بر شهرستان فضای خوب و ایده آلی است، وحدت به صورت کامل در شهرستان وجود دارد .

لینک خبردرایسنا


  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس