اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

مدیر کل آبفار استان اصفهان: پروژه‌های آبی شهرستان تعطیل نشود

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ

مدیر کل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: مسوولان استان با توجه به استمرار خشکسالی شهرستان به  تخصیص اعتبارات مربوط به حوزه آب اهتمام کامل داشته باشند.
مدیر کل آبفار استان اصفهان:
پروژه‌های آبی شهرستان تعطیل نشود

مدیر کل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان گفت: مسوولان استان با توجه به استمرار خشکسالی شهرستان به  تخصیص اعتبارات مربوط به حوزه آب اهتمام کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، علی محمدی روز گذشته (دوشنبه) در نشست با فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان در دفتر امام جمعه گلپایگان، با بیان اینکه آستانه تحمل مردم در زمان کم آبی پایین می‌آید، اظهار کرد: از مسؤولان انتظار داریم که پروژه‌های آبی تعطیل نشود و اعتبارات این حوزه مانند سایر بخش‌های دیگر توزیع نشود، بلکه با توجه به استمرار خشکسالی به اعتبارات مربوط به حوزه آب اهتمام کامل را داشته باشند.

مدیر کل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بیان اینکه شورای عالی آب چند سالی است که در کشور تشکیل نشده بود، گفت: یکی از مشکلات مسؤولان حوزه آب این است که به چاه‌های غیر مجاز، مجوز می‌دهند و همین امر سبب تخلیه سفره‌های زیرزمینی شده است و در حال حاضر در بعضی از مناطق حتی اگر چاه حفر شود دیگر آبی وجود ندارد.

هم‌چنین فرماندار گلپایگان در این نشست گفت: یکی از مشکلات مراجعان همیشگی فرمانداری شهرستان مساله آب خصوصاً آب روستایی است به همین دلیل ضروری است اعتبارات شهرستان عادلانه داده شود.

محسن حسین میرزایی افزود: مسؤولان گلپایگان بهتر به مسائل شهرستان واقف هستند بنابراین تقاضا داریم در تخصیص اعتبارات و هم‌چنین اولویت‌بندی‌ها نظرات مسؤولان شهرستان لحاظ شود.
وی تصریح کرد: بهره‌برداری از چاه روستای وانشان، رفع مشکل آب مجتمع سعیدآباد که شامل 17 روستا است و هم‌چنین انتقال آب به روستای رباط سرخ از ضروری‌ترین مسائل آب روستایی شهرستان می‌باشد که باید هرچه سریعتر انجام شوند.

به گزارش ایسنا؛ با توجه به اینکه شرکت پگاه گلپایگان قصد ایجاد یک واحد دامداری دیگر در شهرستان گلپایگان را دارد، در پایان این جلسه، مدیرعامل این شرکت از مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان درخواست کرد که چاه آب وانشان را به دلیل نزدیکی به محل احداث این واحد دامداری در اختیار این شرکت قرار داده و در مقابل شرکت پگاه گلپایگان با هزینه خود چاهی را برای مردم این روستا حفر نماید و نهایتا مقرر شد این پیشنهاد بررسی شود.

لینک خبر در ایسنا


  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس