اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

مسئولان مردم را از عملکرد خود مطلع کنند

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

معاون فرماندار گلپایگان گفت: یکی از نیازهای اساسی که امروز در کشور به چشم می‌خورد وحدت و همدلی است که باید بین آحاد جامعه وجود داشته باشد

مسئولان مردم را از عملکرد خود مطلع کنند


معاون فرماندار گلپایگان گفت: یکی از نیازهای اساسی که امروز در کشور به چشم می‌خورد وحدت و همدلی است که باید بین آحاد جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، علیرضا غیور امروز (شنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت با شعار «دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم» از دوم تا نهم شهریور ماه در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار گلپایگان گفت: مسئولان ادارات تلاش کنند تا مردم را از عملکرد یک سال اخیر خود و برنامه‌های آینده مطلع کنند که این خود سبب ایجاد انگیزه و نشاط در مردم می‌شود.

غیور یادآورشد: در هفته دولت علاوه بر افتتاح پروژه‌ها در بخش‌های مختلف، دو کلنگ زنی نیز در شهرستان خواهیم داشت، هم‌چنین نصب تمثال شهدای کارمند در فرمانداری، تکریم و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، برگزاری نماز وحدت با حضور مسئولان ادارات برگزاری شورای اداری و... از دیگر برنامه‌ها در این هفته خواهد بود.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس