اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و مردم هوشیاری در برابر روباه مکار را می‌خواهند.

امام جمعه گلپایگان:
خواسته‌های ملت در سند برگ ملی هسته‌ای بیان می‌شوند


امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و مردم هوشیاری در برابر روباه مکار را می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی هفته گذشته شهرستان که در مسجد جامعه شهر گوگد برگزار شد، اظهار کرد: باید نسبت به جوانان شناخت پیدا کنیم، چرا که جوانان دارای ظرفیت بالقوه خوبی هستند و نباید از آنها غافل شویم و همواره این موضوع را بدانیم که اگر کشف معادن سخت است کشف جوانان سخت‌تر از آن است.

وی ادامه داد: نباید شکست‌هایی که در زندگی یک جوان به وجود می‌آید را سرکوبی برای آنان کنیم، همچنین بدانیم که متاسفانه دشمنان با محبت جوانان را شکار می‌کنند.

امام جمعه شهرستان به شهیدان همت، باکری، زین الدین، خرازی و ... که از جوانان جبهه و جنگ بودند، اشاره کرد و گفت: اکنون نیز در جامعه جوانانی هم چون این بزرگواران هستند، اما نتواسته‌ایم که آنان را کشف کنیم، یکی از برکت‌های انرژی هسته‌ای استفاده از ظرفیت جوانان کشور بود.

اسماعیلی افزود: جوانان اولین کسانی خواهند بود که در موقع لزوم پنجه در پنجه خصم می‌اندازند و دندان دشمنان را در دهان خرد خواهند کرد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و مردم هوشیاری در برابر روباه مکار را می‌خواهند و بنا نیست که مذاکرات نتیجه‌ای بدهد که خدایی ناکرده عزت ملت ایران زیر سوال برود و یا اینکه بخواهند خارج از MPT چیزی را بر ما تحمیل کنند و سپپس قهقهه‌های مستانه سر دهند، ملت ایران ذلت پذیر نیست و کلاه سرش نمی‌رود.

امام جمعه گلپایگان افزود: اگر در بحث هسته‌ای به تفاهم برسیم باز هم به بهانه‌های دیگر تحریم خواهند کرد، اما به دنیا ثابت خواهیم کرد که حرف زور را نمی‌پذیریم و از حقوق هسته‌ای خود نخواهیم گذشت.

حجت الاسلام اسماعیلی یادآورشد: طوماری از خواسته های ملت در سراسر کشور به امضای مردم می‌رسد و این سند برگ ملی هسته‌ای ایران است که خواسته‌های ملت را نشان می‌دهد و قرار است به دست تیم مذاکره کننده برسد.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس