اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

رییس آموزش و پرورش گلپایگان منصوب شد

فاطمه عبدلی | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ

رییس سابق آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در این 45 ماه مدیریت جهادی را در این اداره انجام دادیم و امیدواریم که مشکلات آهسته آهسته رفع شود.

رییس آموزش و پرورش گلپایگان منصوب شد

رییس سابق آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در این 45 ماه مدیریت جهادی را در این اداره انجام دادیم و امیدواریم که مشکلات آهسته آهسته رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، مهدی اشراقی امروز (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه رییس آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: در 3 سال و نیمی که مسئولیت آموزش و پرورش گلپایگان را برعهده داشتم با تحریم‌ها مواجه شدیم و در مواقعی نیز حتی فایل بودجه قفل شده بود.

وی معلمان را خط مقدم نهاد آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: در این 45 ماه مدیریت جهادی را در این اداره انجام دادیم و امیدواریم که مشکلات آهسته آهسته رفع شود و آنچه در شأن دانش آموزان شهرستان است به مرحله اجرا برسد.

رییس سابق آموزش و پرورش گلپایگان به برخی از فعالیت‌های انجام شده در زمان تصدی خود اشاره کرد و گفت: تهیه و تدوین سند میثاق نامه عفاف و حجاب، حضور در کانون‌های مهدویت کشور، ساخت سه مدرسه به صورت میانگین در هرسال، احیاء دارالقرآن برای اولین بار دراستان بدون داشتن بخش نامه، اجرای طرح سند تحول بنیادی و.... بخشی از اقداماتی است که در این دوره با همکاری سایر همکاران انجام داده‌ایم.

اشراقی در رابطه با مدارس مسکن مهر افزود: زمانی که مردم به صورت گسترده‌تر در این شهرک ساکن شوند به دو باب مدرسه نیازمندیم البته 8 قطعه زمین با کاربری آموزشی را در آن منطقه در اختیار داریم که باید ساخته شود.

وی اضافه کرد: گلپایگان در طی سه سال گذشته در طرح هجرت مقام اول استان را به دست آورده است همچنین دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره) که در سال 1316 ساخته شده است و نماد آموزشی و علمی این شهرستان محسوب می‌شود در حال بازسازی و مقاوم سازی است که امیدواریم آن هم به زودی به اتمام برسد.

به جناح‌هایی که درست کرده اند اعتقادی نداریم

هم‌چنین رییس جدید آموزش وپرورش شهرستان گلپایگان گفت: اکنون مسئولیت اداره‌ای را پذیرفته‌ام که بیش از 100 سال سابقه تشکیلاتی دارد و در این راه از راهنمایی، مشاوره و انتقادهای سازنده استفاده خواهم کرد.

حبیب الله جمالی افزود: مشی دولت تدبیر و امید فراجناحی است و ما می‌گوییم فقط خدمت به جامعه و انقلاب و به این جناح‌هایی که برای ما درست کرده‌اند اعتقادی نداریم. لذا شایسته سالاری را الگوی خود قرار می‌دهیم و در این راه که پیش رویمان است از اسطوره‌های شهرمان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از زحمات مهدی اشراقی تجلیل و قدردانی شد و حبیب الله جمالی به عنوان رییس آموزش وپرورش شهرستان گلپایگان منصوب شد.

لینک خبردرایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس