اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

مخالفت مردم گلپایگان با جانمایی پایانه مسافربری

فاطمه عبدلی | سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: نمی‌خواهیم بودجه بیت المال را هدر دهیم، یک میلیارد تومان برای ساخت پایانه مسافربری گلپایگان تا کنون هزینه شده که ریال به ریال آن از مردم گرفته شده است

مخالفت مردم گلپایگان با جانمایی پایانه مسافربری

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: نمی‌خواهیم بودجه بیت المال را هدر دهیم، یک میلیارد تومان برای ساخت پایانه مسافربری گلپایگان تا کنون هزینه شده که ریال به ریال آن از مردم گرفته شده است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، علی فیروزی در جلسه شورای شهر که پیرامون بررسی وضعیت پایانه مسافربری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: به پایانه مسافربری گلپایگان نگاه شهرستانی داریم، چرا که معتقدیم از این پایانه مسافربری کل مردم شهرستان منتفع می‌شوند.

رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه شورای شهرستان می‌تواند دستگاه‌های مختلف گلپایگان را دور هم جمع کند، گفت: نمی‌خواهیم بودجه بیت المال را هدر دهیم، یک میلیارد تومان برای ساخت پایانه مسافربری گلپایگان تا کنون هزینه شده که ریال به ریال آن از مردم گرفته شده است، هم‌چنین نمی‌خواهیم همدیگر را محکوم کنیم، بلکه می‌خواهیم برای این مشکل با یکدیگر همفکری کنیم.

همچنین یک عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: نامه‌های بسیاری در رابطه با پایانه مسافربری گلپایگان به شورای شهر ارسال شده است و بیشتر مردم مخالف مکان جدیدی که برای پایانه مسافربری گلپایگان در نظر گرفته شده، هستند.

احمد افتخاری با بیان اینکه تنها چند نفر از اعضای شورای سابق موافق این موضوع بودند، ادامه داد: شهرستان گلپایگان از لحاظ جمعیتی رشد چندانی ندارد و اگر پایانه مسافربری در مکانی که در نظر گرفته شده است ساخته شود تا 60 سال آینده نیز به آن چیزی که می‌خواهیم، نمی‌توانیم برسیم.

همچنین شهردار گلپایگان گفت: اجازه دهید که پایانه مسافربری گلپایگان در مکان در نظر گرفته شده ساخته شود، اگر اتوبوس‌ها و حمل و نقل عمومی به آنجا نرفتند، نهایتاً یک ساختمان داریم که می‌توانیم از آن استفاده‌های دیگری کنیم.

محمود بخشی اظهار کرد: شورای شهرستان مافوق شورای شهر است، اما برای شهرداری باید جایگاه خودش را بداند، همچنین رئیس شورای فلان شهر می‌خواهد در مسائل شهر گلپایگان دخالت کند، اگر آقایان خیلی زرنگ هستند مسائل شهر خودشان را رفع کنند.

به گزارش ایسنا؛ گلپایگان 30 سالی است که در فراز و نشیب ساخت پایانه مسافربری است، در سال 1370 مکانی برای ساخت ترمینال طراحی و ساخته شد، اما به دلایلی برای حمل و نقل برون شهری از آن استفاده نشد و در اختیار وزارت علوم جهت راه اندازی دانشگاه قرار گرفت و در حال حاضر نیز مکانی برای ساخت پایانه مسافربری در جاده گلپایگان خوانسار لحاظ شده است که برای ساخت آن تاکنون یک میلیارد تومان هزینه شده است، اما بیشتر مسئولان و مردم شهرستان مکان درنظر گرفته شده را مناسب نمی‌دانند.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس