اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

طرح جمع آوری کتاب اهدایی از منازل گلپایگان

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: در سال جاری بیش از 20 هزار جلد به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا شده است.


طرح جمع آوری کتاب اهدایی از منازل گلپایگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، علیرضا احمدی در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: 19 الی 24 دی ماه هفته اهدای کتاب است که در این هفته مردم شهرستان گلپایگان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها کتاب‌های خود را اهدا کنند.

وی به طرح جمع آوری کتاب از درب منازل اشاره کرد و ادامه داد: شهروندانی که تمایل به اهدای کتاب دارند، اما امکان حضور در کتابخانه‌ها را ندارند می‌توانند با تماس با این مراکز تمایل خود به اهدای کتاب را اعلام کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: در سال جاری  بیش از 20 هزار جلد به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا شده است که 18 هزار جلد آن اهدایی آیت الله محمدی رییس دفتر مقام معظم رهبری است.

احمدی در خصوص مشخصات کتاب‌های اهدایی خاطر نشان کرد: کتاب‌های کمک درسی حداقل مربوط به سال 90 به بعد و ترجیحاً مربوط به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

لینک خبردرایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس