اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان پذیرای ۳۸ دانشجوی از خانواده شهدا و ایثارگران است.

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حمیدرضا خدایی به مناسبت سالروز گرامی‌داشت شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در قشر  دانشجو امر مهمی است، به همین دلیل یکی از ساختمان‌های اداری دانشگاه به نام شهید "ولی الله شعیب" نامگذاری کردیم.

وی ادامه داد: در یکی از طبقات، کلاس درس دانشجویان را به نام سرداران شهید، طبقه دیگر را به نام شهدای دانشجوی گلپایگان و کلاس‌های طبقه سوم را نیز به نام شهدای هسته‌ای نامگذاری کرده‌ایم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به بعضی از اقدامات این واحد دانشگاهی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت:  بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانشجوی گلپایگان، همایش تقدیر از خانواده شهدای دانشجو، و... از جمله این اقدام است.
 
خدایی خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی پذیرای  ۳۸ دانشجوی  از خانواده شهدا و ایثارگران است و طرح‌های تخفیفی و ریالی برای این افراد در نظر گرفته شده تا آنها به افزایش سطح علمی و فراگیری دانش بیشتر تشویق شوند.

وی یادآورشد: برگزاری همایش پیشگیری از بیماری‌های ایدز و هپاتیت، برگزاری دو جلسه نقد و مناظره پیرامون ازدواج آسان و دانشجویی و ... دیگر برنامه‌های انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس