اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: اگر خبرها از مجرای صحیح به مردم نرسد از طریق رسانه‌های مجازی خبرهای نادرست به مردم منتقل می‌شود.

امام جمعه گلپایگان: در هر حادثه‌ای اولین خبرها از ناحیه مسئولان باشد

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: اگر خبرها از مجرای صحیح به مردم نرسد از طریق رسانه‌های مجازی خبرهای نادرست به مردم منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه باهوشیاری تمام مسئولان، حادثه گلپایگان خاتمه پیدا کرد، اظهار کرد: نیروهای انتظامی در استان با عملیات متعددی که داشتند در آخرین عملیات یکی از سارقان کشته شد و بقیه دستگیر شدند، اما به هر حال کسانی در کمین هستند که به این گونه مسائل دامن بزنند و مردم را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر بهانه‌ای برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند، ادامه داد: اگر مردم دارای بصیرت و هوشیار باشند، هیچ آسیبی به کشور نخواهد رسید و خوشبختانه آنها دستگیر و کشته شدند، اما به مردم توصیه می‌کنیم که به شایعات توجهی نکنند و اگر حرکت‌های مشکوکی را دیدند به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

امام جمعه گلپایگان گفت: خواسته ما این است که در اسرع وقت این افراد را محاکمه و به دار مجازات آویخته شوند و سزای اعمال ننگین و ددمنشانه خود را بپردازند. مسئولان قضایی استانی به ما قول داده‌اند که خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی  و حکم آنها صادر شود.

وی اضافه کرد: از این قبیل مسائل در گذشته در شهرها و مناطق دیگر نیز داشته‌ایم و چه بسا از غفلت ما بازهم بخواهند استفاده کنند، اما نباید غافل باشیم و مردم نباید اجازه دهند که روحیه ناامیدی و یاس در جامعه حاکم شود.

امام جمعه شهرستان در خصوص انگیزه اشرار حادثه گلپایگان افزود: انگیزه این افراد هنوز روشن نشده است . این افراد یا سرقت کرده بودند و یا می‌خواستند سرقت کنند، اگر سرقت کرده بودند ولو اینکه سرقتشان مسلحانه هم بوده باشد باید از منطقه‌ای آرام بگذرند و نباید دست به کشتار بزنند و یا اینکه می‌خواستند سرقتی را انجام دهند که در این صورت هم نباید قائله‌ای ایجاد و دست به این کارها بزنند.

اسماعیلی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم این افراد در گذشته سرقت‌های مسلحانه فراوانی داشتند و آن طور که گفته شده بیش از 10 نفر را کشته و افراد زیادی را مجروح کرده‌اند و 50 کیلو طلا هم از 9 سال پیش تاکنون سرقت کرده‌اند.

وی اظهارکرد: اینکه هدفشان در این منطقه چه بوده است هنوز روشن نسیت و امیدوارم با تحقیقاتی که انجام می‌شود این مسئله مشخص و به مردم اعلام شود، همچنین نیروی‌ انتظامی خمین حساسیت موضوع را آن طوری که باید، منتقل نکرده بودند، اما گلپایگان طوری شهرستان‌های اطراف را حساس کرد که همه اعلام آماده باش کرده بودند و تا چندین روز نیز این برنامه ادامه داشت.

امام جمعه شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: زمانی که استاندار و سردار آقاخانی به گلپایگان آمدند اولین مطلبی که من به آنها گفتم این بود که قبل از تشکیل جلسه مصاحبه کنید و پس از شورای تامین اصرار کردم که با خبرنگارها مصاحبه کنید و اعتقاد دارم که اگر خبرها از مجرای صحیح به مردم نرسد از طریق رسانه‌های مجازی خبرهای نادرست به مردم می‌رسد چنان که در این واقعه اولین خبری که روی سایت رفت و متاسفانه بعضی‌ها از جمله صدا و سیما از روی آن خبر استفاده کردند و گفته شد که در الیگودز از بانکی سرقت شده است.

وی افزود: اعتقاد دارم هر حادثه‌ای که پیش می‌آید اولین خبرها از ناحیه مسئولان باشد ولو اینکه خبر هم ناقص باشد.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس