اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

رفع مشکلات امنیتی شهرک‌های صنعتی گلپایگان

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: باند دوم ورودی شهرک صنعتی خوانسار که قرار بود توسط راه و شهرسازی ساخته شود، هنوز اجرایی نشده است.

رفع مشکلات امنیتی شهرک‌های صنعتی گلپایگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: باند دوم ورودی شهرک صنعتی خوانسار که قرار بود توسط راه و شهرسازی ساخته شود، هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محمد جعفری در نشست مشترک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با صنعتگران گلپایگان و خوانسار اظهار کرد: خط انتقال آب و مخزن زمینی 1000یک هزار مترمکعبی شهرک صنعتی گلپایگان با اعتباری بالغ بر 18 ملیارد ریال در دست اجرا است که 30 درصد پیشرف فیزیکی داشته و تا شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی سعید آباد شهرستان از ایمنی وضعیت مناسبی نداشت و برای بهبود شرایط آن از جمله آسفالت معابر و ... 9 میلیارد ریال در نظر گرفته شد، هم‌چنین سر درب ورودی و مباحث امنیتی شهرک‌های صنعتی گلپایگان دارای مشکل بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در رابطه با مشکلات شهرک‌های صنعتی خوانسار گفت: معضل اصلی این منطقه کمبود آب است و چاه آب موجود نیز با فاصله 11 کیلومتری از آن قرار دارد و اگر بخواهیم از این چاه خط انتقال آب داشته باشیم هزینه گزافی را باید تقبل کنیم.

جعفری اضافه کرد: باند دومی که راه و شهرسازی باید در ورودی شهرک صنعتی خوانسار ایجاد کند، هنوز اجرایی نشده است، هم‌چنین مطالعات توسعه پروژه عسل و لبنیات در روزهای اخیر آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی این دو صنعت را در این منطقه توسعه دهیم.

در ادامه نیز فرماندار خوانسار اظهار کرد: حدود 400 سال قبل در خوانسار صنعت چیت بافی رایج بوده و بازار ایران را تامین می‌کرد. عمده مشکل شهرک‌های صنعتی خوانسار کمبود آب است، به گونه‌ایی که با ادامه این روند چند کارخانه دست و پاشکسته شهرستان نیز در خرداد ماه سال آینده بسته خواهند شد.

سید حسن شفعتی افزود: ورودی شهرک صنعتی خوانسار نیاز به یک میدان دارد و در این منطقه شاهد تصادفات منجر به مرگ هم بوده‌ایم، هم‌چنین اگر خودروهای آتش نشانی شهرک‌های صنعتی تامین شود، شهرداری سایر خدمات را بر عهده خواهد گرفت.

فرماندار گلپایگان نیز در ادامه گفت: مردم گلپایگان از طریق کشاورزی و صنعت امرار معاش می‌کنند، اما در حال حاضر که با خشکسالی مواجه هستیم باید در تقویت صنایع کوشا باشیم .

حسین فراست یادآورشد: برخی از صنعتگران در گلپایگان با مشکلات سند مالکیت روبرو هستند، هم‌چنین حریم شهر گلپایگان بیش از حد گسترش پیدا کرده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری استانداری این معضل را نیز برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا؛ در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار 185 کارخانه در حال فعالیت هستند. هم‌چنین در خوانسار هزار و 500 نفر و در گلپایگان 5 هزار نفر در حوزه صنعت مشغول به کارند.

لینک خبر درایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس