اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

طرح ایجاد 2 میلیون شغل قابلیت اجرایی دارد

فاطمه عبدلی | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ

رییس اسبق تعاون روستایی شهرستان گلپایگان گفت: طرح ارایه شده از رییس تعاون روستایی در خصوص ایجاد دو میلیون شغل در کشور، قابلیت اجرایی شدن را دارد.

طرح ایجاد 2 میلیون شغل قابلیت اجرایی دارد

رییس اسبق تعاون روستایی شهرستان گلپایگان گفت: طرح ارایه شده از رییس تعاون روستایی در خصوص ایجاد دو میلیون شغل در کشور، قابلیت اجرایی شدن را دارد.

قاسم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، در رابطه با طرح محمود اخوان ارمکی در خصوص ایجاد دو میلیون شغل در کشور اظهار کرد: این طرح را مطالعه کرده‌ام و اگر مسؤلان از آن حمایت کنند طرح بسیار موفقی خواهد بود.

وی ادامه داد: این طرح هزینه‌ای برای دولت ندارد و نه تنها در ایران بلکه در هر کشوی قابل اجرا است، تمام زوایای این طرح را بررسی کردم و هیچ نقطه مبهمی در آن وجود ندارد.

رییس اسبق تعاون روستایی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این طرح می‌تواند معضل بیکاری کشور را تا حد زیادی رفع کند، یادآورشد: از 75 میلیون نفر جمعیت ایران هیچ کسی نمی‌تواند بگوید من نمی‌توانم از مزایای این طرح استفاده کنم و امیدواریم مسؤلان شجاعانه تصمیم بگیرند و حمایت کنند، زیرا این طرح قابلیت اجرا دارد.

فرماندار سابق شهرستان گلپایگان گفت: طرح رییس تعاون روستایی شهرستان گلپایگان برای ایجاد 2میلیون اشتغال در کشور اقدامی بسیار هدفمند است .

حسین صمدانی به خبرنگار ایسنا در گلپایگان در خصوص طرح ایجاد اشتغال برای 2 میلیون نفر اظهار کرد: طرح ایجاد اشتغال برای 2 میلیون نفر در کشور را با تمام جزئیات و زوایای آن بررسی و مطالعه کرد‌ه‌ام و نگاهم به این طرح یک نگاه خوش بینانه است و اگر با دلسوزی به این طرح نگاه شود و در دستور کار قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث اشتغال چالش بزرگ جهان است، لذا باید به سمت این معنا برویم که به نقطه نظرات موفقی هم‌چون این طرح توجه کنیم. این طرح قابلیت اجرا دارد و تمام ابعاد طرح عملی است و هیچ ایراد و ابهامی در آن وجود ندارد و فرآیندی که در این طرح خود تعریف شده دقیقاً منطبق بر فکر و منطق محکمی است که این منطق محکم می‌تواند مشکلات اشتغال رارفع کند.

فرماندار سابق شهرستان گلپایگان با بیان اینکه دولت مردان واهمه‌ای نداشته باشند، گفت: فرآیند پیش بینی شده در این طرح به گونه‌ای است که کارآفرینی و اشتغال‌های بعدی را برای جوانان کشور در تمام سنین رقم خواهد زد. این طرح هیچ گونه هزینه‌ای برای دولت و سیستم اجرایی، بودجه کلی کشور و بیت المال به همراه ندارد.

هم‌چنین رییس تعاون روستایی شهرستان گلپایگان در خصوص این طرح گفت: این طرح قابلیت اجرا دارد و تامین حقوق دو میلیون نفر نیز در آن دیده شده است، لذا امیدواریم با اجرای این طرح کمک شایانی به دولت در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شود .

محمود اخوان ارمکی ادامه داد: امیدوارم با این طرح بتوانم خدمت ارزنده‌ای را به ملت ایران داشته باشم و هم‌چنین بتوانم گوشه‌ای از تحریم‌های ناجوانمردانه را بشکنیم.

لینک خبر در ایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس