اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

یادواره‌ شهدا هم‌چون نماز است

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید تمام شهدای شجاع این سرزمین که جانفشانی کردند را بشناسیم.

یادواره‌ شهدا هم‌چون نماز است

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید تمام شهدای شجاع این سرزمین که جانفشانی کردند را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سردارعلی فضلی درکنگره بزرگ سرداران و 372 شهید شهرستان (امامزادگان عشق) که در امامزادگان 17 تن گلپایگان برگزار شد، با بیان اینکه استان اصفهان 23 هزار شهید دارد، اظهار کرد: گلپایگان شهر علم و اجتهاد است و عالمان بزرگی را در خود پرورش داده است.

وی ادامه داد: تمام شهدا دارای شجره نامه هستند و همه با خداوند معامله کردند و سینه‌های خود را در برابر هر گونه تهدیدی سپر کردند، لذا اگر امروز همه تکفیری‌ها و معاندان جرأت ورود به قلمرو شهیدان را ندارند به دلیل پایمردی و ایثار این مردان آهنین است.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دو شهید گلپایگانی، امیر و حسین سلامی مایه عزت دین هستند، گفت: یادواره‌های شهدا هم‌چون نماز هستند و ما باید تمام شهدای شجاع این سرزمین که جانفشانی کردند را بشناسیم.

سردار فضلی با اشاره به نقش مهم ایران در پیروزی مردم غزه خاطر نشان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مقاومت 50 روزه مردم غزه سخن نمی‌گوید مگر اینکه از ایران نامی ببرد و امروزه به زانو افتادن ارتشی را می‌بینیم که از نظر نظامی دارای رتبه چهارم دنیا است، هم‌چنین در جنگ 33 ناتوان می‌ماند  که تمام اینها به دلیل نهادینه شدن فرهنگ مقاومت شهدا در بین مردم غزه است.

راهیان نور مهمانی شهدا است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، اعزام کاروان راهیان نور را زیارت جای پای شهیدان در کربلای ایران دانست و اضافه کرد: هرساله 5 میلیون نفر و دانش آموز به کربلای ایران رهسپار می‌شوند و امسال نیز یک میلیون دانش آموز به این مناطق اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین راهیان نور را مهمانی شهدا دانست و در رابطه با بازسازی واقعه غدیر  یادآورشد: بازسازی واقعه غدیر با  هدایت علما در بیش از 120 نقطه کشور برای پنجمین سال متوالی در کشور انجام خواهد شد.

هم‌چنین امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: امروز با شهیدان عهد دوباره‌ای می‌بندیم و در مقابل تمام اهریمن‌های تکفیری و ددمنشان عالم استوار می‌ایستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی اظهار کرد: امروز باید پیام شهیدان را که پیام اسلام، رهبرمعظم وامام راحل است را از دل و جان بپذیریم و بدانیم که شهیدان رفتند تا انقلاب، اسلام و تمام ارزش‌های توحیدی در جامعه باقی بماند.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد: امروز با شهیدان عهد دوباره‌ای می‌بندیم و می‌گوییم که شهیدان راهتان مستدام است و با تمام خونی که در بدن داریم در مقابل تمام اهریمن‌های تکفیری و ددمنشان عالم استوار می‌ایستیم و راه شما را با همه وجود ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از خانواده شهیدان علیشاهی، ذنوبی، فراست، اتفاقی، اشفعی، باقری، طبرزدی، حسینی و اکرمی تقدیر به عمل آمد و هنرمند انقلابی محمد گلریز به اجرای سرودهای حماسی پرداخت.

لینک خبر درایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس