اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلپایگان

فاطمه عبدلی | پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: تمام آحاد مردم درخواست برگزاری کنگره عظیم شهدا را داشتند همچنین در راستای برگزاری این کنگره اقدامات خوبی صورت گرفته است.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گلپایگان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: تمام آحاد مردم درخواست برگزاری کنگره عظیم شهدا را داشتند همچنین در راستای برگزاری این کنگره اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در گلپایگان، سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم همواره در مسیر شهدا، ایثارگران و امام راحل محکم‌تر از گذشته گام برداریم، اظهار کرد: 34 سال پیش در چنین ایامی کشورمان مورد هجوم همه جانبه استکبار قرار گرفت، اما با پیروزی‌های چشمگیر در جنگ تحمیلی بعد از هشت سال حضور در خاک عراق بنابر قطعنامه 598  از خاک عراق به مرزهای جغرافیایی کشورمان عقب نشینی کردیم و نگذاشتیم که یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس 10 کمیته  تشکیل شده و31 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا خواهد شد و در مجموع می‌توان گفت که بیش از 50 برنامه قبل و حین هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: در روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ادای احترام به ساحت مقدس شهدای شهرستان انجام خواهد شد و بعد از آن دومین اجلاس مجمع راهبردی بسیج شهرستان در سالن آمفی تئاتر ارشاد گلپایگان برگزار می‌شود.

علیشاهی اضافه کرد: به صدا درآوردن زنگ مقاومت در دبیرستان‌های الزهرا(س) و شهید بهشتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان 70 درصد، افتتاح پایگاه بسیج کارخانه شیرآلات و بانک مسکن (پایگاه شهید عزتی)، رژه موتوری و حرکت آنان از میادین اصلی سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر به سمت گلزار شهدای هر شهر، تجلیل از سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «جشنواره حضرت علی اکبر«ع»، شبهه زدایی از مدارس تادانشگاه‌ها و ...از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچون سال‌های گذشته در اولین شامگاه پنجشنبه مهر ماه یادواره شهدای پایگاه شهید دستغیب روستای تیکن برگزارخواهد شد همچنین در روز4 مهر ماه سال جاری پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهرستان یکی از فرماندهان دفاع مقدس به ایراد سخن خواهد پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اضافه کرد: در طول سال از خانواده شهدا و ایثارگران دیدن می‌کنیم اما در طی این یک هفته دیدارهایمان را فعال‌تر از گذشته انجام خواهیم داد. همچنین همایش دوچرخه سواری را در هفته دفاع مقدس با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری گلپایگان برگزار خواهیم کرد که در این همایش هر شرکت کننده به نام یک شهید رکاب خواهد زد.

علیشاهی گفت: در روزهای 27 و 28 شهریور ماه شاهد رزمایش رزمندگان دو گردان بیت المقدس از حوزه‌های شهید مدنی و امام موسی کاظم (ع) شهر گلشهر در اردوگاه قدس شهرستان خواهیم بود.

وی به برگزاری کنگره عظیم سرداران و 372 شهید شهرستان اشاره و اظهار کرد: از برگزاری آخرین کنگره شهدای شهرستان 11 سال می‌گذرد لذا تمام آحاد مردم درخواست برگزاری این کنگره را داشتند همچنین در راستای برگزاری این کنگره اقدامات خوبی صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا بتوانبم یک کار تاثیر گذار در سطح شهرستان انجام دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان یادآور شد: به دلیل تغیراتی که در برنامه کنگره عظیم شهدا داشتیم تاریخ برگزاری آن از دهم مهر ماه به 17 مهر تغییر یافت و در روز برگزاری کنگره نیز شاهد حرکت نمادین بسیجیان با لباس بسیجی از پایگاه‌ها به سمت محل برگزاری کنگره خواهیم بود.

لینک خبردرایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس