اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

شهردار گلپایگان منتقدین را برنتابید!

فاطمه عبدلی | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

شهردار گلپایگان منتقدین را برنتابید!

شهردار گلپایگان منتقدین را برنتابید!


شنبه_ 27 اردیبهشت ماه_ نمایشگاه پوستری تحت عنوان تاریخچه ارتباطات در جهان با نگاهی به سیر ارتباطات در شهرستان گلپایگان  در محل ساختمان شماره 2 شهرداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، در این نمایشگاه که شهرداری گلپایگاه متولی برگزاری آن بود تعدادی میز به نشریات محلی و نمایندگی روزنامه‌های سراسری در شهرستان جهت نمایش نشریات و دستاوردهای خود اختصاص داده شده بود، اما نکته قابل توجه حضور کم رنگ و یا عدم حضور تعدادی از نشریات و نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری در شهرستان بود، هم‌چنین با نگاهی اجمالی به این نمایشگاه کوچک به راحتی می‌توان فهمید که کدام نشریه برای برگزار کنندگان این نمایشگاه اهمیت بیشتری داشته است چرا که بنرهایی با ابعاد بزرگتر و تعداد میزهای بیشتری به آن‌ها اختصاص داده شده بود که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند و چه بسا سوال‌هایی در ذهن بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

در همین خصوص نماینده روزنامه‌های قدس و جوان در شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در گلپایگان اظهار کرد: در تماس مسؤل روابط عمومی شهرداری، از برگزاری این نمایشگاه مطلع شدم و برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردم.

وحید اعظمی ادامه داد: روز گذشته در محل برگزاری نمایشگاه حاضر شدم، اما از تبعیض‌هایی که بین نشریات محلی و نمایندگی‌ها توسط شهرداری گلپایگان ایجاد شده بود شوکه شدم.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات شهرستان باید حامی تمام خبرنگاران باشد، گفت: در این نمایشگاه پوستری به دو هفته نامه محلی صدای گلپایگان اختصاص داده شده بود که در آن علاوه بر معرفی کامل این نشریه صفحات اول 3 شماره این نشریه چاپ شده بود.

نایب رییس خانه مطبوعات و خبرنگاران گلپایگان ادامه داد: در یک پوستر نیز تنها لوگوی نشریه محلی بیان گلپایگان و لوگوی روزنامه قدس با ابعاد کوچکتر آن در کنار نام تمام خبرنگاران شهرستان درج شده بود.

اعظمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه پوستر و لوگویی از نشریه محلی رویش لاله‌های گلپایگان و روزنامه جوان که در شهرستان نماینده دارد نیز وجود ندارد.

وی در خصوص پایگاه‌های خبری فعال در شهرستان اضافه کرد: پایگاه خبری گلپاخبر، بیان گلپایگان و گلپا نیز حضورشان در این نمایشگاه به چشم نمی‌خورد در حالی که پایگاه خبری گلپایگانی‌ها که به دلیل درج اخبار شهرداری اکثریت مردم شهرستان این پایگاه را نزدیک به این مجموعه می‌دانند، در پوسترها نام و عکس صفحه آن، به چاپ رسیده بود.

نایب رییس خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه در این نمایشگاه نام و عکس سایت‌های آیت الله العظمی حاج آقاعلی صافی گلپایگانی، سایت امام جمعه گلپایگان و نماینده مردم گلپایگان و خوانسار نیز وجود ندارد، یادآورشد: بیشتر نشریات و پایگاه‌های خبری که در این نمایشگاه حضور ندارند و یا حضورشان بسیار کم رنگ است به نوعی انتقادهایی به عملکرد شهردار گلپایگان داشته‌اند، زیرا تمامی آنها خواستار پیشرفت شهر هستند، اما با این وجود شهردار گلپایگان باز هم منتقدین خود را برنتابید و هم‌چون گذشته تبعیض‌هایی را بین منتقدین و ستایشگران خود قائل شد.

وحید اعظمی ادامه داد: شهردار گلپایگان در موارد دیگری نیز هم‌چون اختصاص آگهی‌های شهرداری فقط به یک نشریه محلی و در دعوت از اصحاب رسانه جهت نشست خبری تبعیض‌هایی را در گذشته اعمال کرده بود.

نماینده روزنامه‌های قدس و جوان در شهرستان گفت: در این نمایشگاه از رسانه‌هایی که من در آن فعال هستم فقط لوگوی کوچکی از روزنامه قدس و یک میز کوچک برایم اختصاص داده شده بود که البته جای شکر آن باقی است، چرا که از نشریه محلی رویش لاله‌ها و سایر پایگاه‌های خبری شهرستان هیچ تصویری موجود نبود.

اعظمی خاطر نشان کرد: پس از اینکه اعتراض خود را به روابط عمومی شهرداری در این خصوص انعکاس دادم و آنها در مقابل کار خود را تایید کردند،  به دلیل حمایت از سایر خبرنگاران شهرستان که مورد نامهربانی شهردار قرار گرفته بودند و هم‌چنین در سمت نائب رئیس و دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان این نمایشگاه را ترک کردم .

به گزارش ایسنا، همه خبرنگاران گلپایگان تمام هم و غمشان پیشرفت شهرستان است، لذا شایسته نیست که در چنین مراسم‌هایی بین سخت کوشان این عرصه تبعیض‌هایی ایجاد شود. زحمات شهرداری گلپایگان برای برپایی این نمایشگاه قابل تقدیر است، اما چنین تبعیض‌هایی به نوعی کوچک شمردن رسانه‌هایی است که گاهاً انتقاداتی را به شهردار داشته‌اند که این امر پسندیده‌ای نیست.

لینک خبردرایسنا

  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس