اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اورژانس فعلی بیمارستان اما م حسین (ع) گلپایگان در شأن مردم شهرستان نیست.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:
اورژانس شهرستان در شان مردم نیست

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اورژانس فعلی بیمارستان اما م حسین (ع) گلپایگان در شأن مردم شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، محمدحسین میرمحمدی روز گذشته (پنجشنبه) در همایش خیرین سلامت شهرستان که در تالار اندیشه اداره ارشاد گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولایی ایران در حوزه های مختلف نشان دادند که در مواقع ضروری پیش قدم هستند به ویژه خیرین که در همه جا حضور پررنگی دارند.

وی ادامه داد: همواره باید این موضوع مد نظرمان باشد که به عوامل پیشگیری توجه داشته باشیم که در این صورت نیازمان به درمان به حداقل می رسد لذا اگر خیرین سلامت وارد حوزه پیشگیری شوند یک گام جلوتر از سایرین حرکت می کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین باید ساماندهی شوند و حتی خود خیرن هم خیرین دیگری را به شهرستان معرفی کنند همچنین باید به سلامت روحی وجسمی مردم توجه شود و کمک خیرین به مراکز ورزشی برای جلوگیری از بروز انواع بیماری ها گامی بسیار موثر خواهد بود.

میر محمدی خاطر نشان کرد: 250 میلیون تومان اعتبار از وزارت بهداشت برای اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) گرفتیم اما با این مبلغ تکمیل نخواهد شد و به کمک خیرین نیازمندیم چرا که این اورژانس فعلی در شان مردم شهرستان نیست.

خیرین سلامت همواره در شهرستان پیشرو بودند

همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: یکی از سیاست های مهم وزارت ارشاد در سال جدید استقرار نظام جامع توانمدسازی مردم برای خودمراقبتی است.

ناصر رستمی با اشاره به انتخاب شعار "خود مراقبتی "به عنوان شعارسال93 ادامه داد: کنترل وزن، پیشگیری از چاقی، کنترل فشار خون و...از عوامل خود مراقبتی است که  بی شک گام نخست تامین سلامت است.

وی ضمن سپاسگذاری از زحمات خیرین سلامت در گلپایگان گفت: خیرین سلامت همواره در شهرستان پیشرو بودند لذا نمی توانیم در حد مقام و منزلت آنها سخن بگوییم و خدمات انها را آنگونه که شایسته است بیان کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان یادآورشد: راه اندازی  بخش سی سی یو و مراقبت های ویژه قلبی بیمارستان امام حسین (ع)گلپایگان  یکی از اقدامات خیرین در 20 سال گذشته است.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس