اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

75 درصد مدارس گلپایگان فاقد شرایط ایمنی است

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

هم‌زمان با دهه فجر سه باب مدرسه در شهرستان گلپایگان که توسط خیرین ساخته شده بود افتتاح شد.

75 درصد مدارس گلپایگان فاقد شرایط ایمنی است

هم‌زمان با دهه فجر سه باب مدرسه در شهرستان گلپایگان که توسط خیرین ساخته شده بود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، فرماندار گلپایگان در مراسم افتتاحیه این مدارس نوسازی شده  اظهار کرد: امیدواریم شهرستان گلپایگان به سمتی حرکت کند که روزی تمام مردم آن در حد توان خود مدرسه ساز و مدرسه یار باشند.

محسن حسین میرزایی با اشاره به اینکه سه هزار متر مربع به فضای آموزشی شهرستان اضافه شده است، گفت: در دهه فجر بیش از 40 پروژه عمرانی در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که این مدارس نوسازی شده جز مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان هستند.

در ادامه این مراسم حجت لاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: دولت در وضعیتی نیست که بتواند برای برای پروژه‌های متعدد بودجه‌ در نظر بگیرد بنابراین لازم است که مردم کمر همت را ببندند و جهت رفع نیازهای جامعه قدم‌های موثری بردارند.

همچنین رییس اداره آموزش و پرورش گلپایگان گفت: تصور اینکه اگر روزی زمین در گلپایگان به لرزه درآید به اندام تمام مردم رعشه می‌اندازد چرا که 75 درصد مدارس شهرستان فاقد شرایط ایمنی هستند .

مهدی اشراقی ادامه داد: با توجه به اینکه 24 ماه است که حتی ریالی بودجه برای این مجموعه تزریق نشده بنابراین حضور خیرین می‌تواند بازوی کمکی برای آمورش و پرورش باشد همان گونه که تاکنون این خیرین بوده‌اند که به یاری ما شتافته‌اند.

وی اضافه کرد: ازمسؤلان شهرستان حداقل انتظار حمایت لفظی و معنوی را داریم تا ارابه سرکش آموزش و پرورش روی  ریل اصلی خودش حرکت کند .

به گزارش ایسنا؛ مدرسه خیرساز نیکان2 شهرگوگد به مساحت حدود پنج هزار متر مربع توسط حاج عبدالحسین ضیایی به طور کامل در کمتر از یک سال به اتمام رسیده است. مدرسه راهنمایی دخترانه حاج جلال شفیعیون نیز که توسط خیر زنده یاد حاج جلال شفیعیون با زیربنای یک هزار و48متر مربع ساخته شده به بهره‌برداری رسید. هم‌چنین از مدرسه حجت الاسلام شهید محمد صادق صدوق گلپایگانی نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در دو طبقه و 12 کلاس با زیر بنای حدود 1162 متر مربع نیز بهره‌برداری شد.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس