اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

امام جمعه گلپایگان: مردم نباید در صف های کوپن و تخم مرغ بیاستند

فاطمه عبدلی | جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: دشمن درآستانه 22 بهمن می خواهد القا کند که برگ برنده در دستش است اما بی شک مردم ایران بااقتدار در صحنه حاضر خواهند شد.


امام جمعه گلپایگان:
مردم نباید در صف های کوپن و تخم مرغ بیاستند

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: دشمن درآستانه 22 بهمن می خواهد القا کند که برگ برنده در دستش است اما بی شک مردم ایران بااقتدار در صحنه حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت لاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع)اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی باشیم وراه انبیاء و اولیا خدا را همانگونه که شایسته است طی نماییم.

وی به شهادت حضرت معصومه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نعمت های خداوند وجود امام رضا(ع)و حضرت معصومه (س) در کشورایران است که خداوند به عنوان ودیعه این دو بزرگوار را در اختیار ایرانیان قرار داده است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به شهادت تیمساررزمنده فرخی گفت:ایشان یکی از ارزشمندترین خلبانان کشور بوده است که مهارت بسیارزیادی در کارخود داشته و حتی بازدن یک موشک سه هواپیمای دشمن را در  جنگ تحمیلی ساقط کرد و شاید تنها خلبانی باشد که نزدیک به200 هواپیمای دشمن را منهدم کرده
است.

وی تصریح کرد: دشمن در آستانه 22 بهمن می خواهد القا کند که برگ برنده در دست او است اما بی شک با حضور پر رنگ و پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار مردم، نظام جمهوری اسلامی و رهبر ایران اسلامی را خواهند دید و متوجه خواهند شد که این ملت همان مردمانی هستند که در زیر غرش رعدآسای بعثی ها بودند وهنوز هم همانگونه بااقتدار در صحنه حاضرهستند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به توزیع سبد کالا گفت: سبد کالایی که دولت تصمیم گرفت به مردم بدهد باید مدیریت شود و اگر به من روحانی که حتی درس مدیریت برنامه ریزی را هم نخواندم این کار محول شده بود بهتر از این عمل می کردم.

خطیب جمعه گلپایگان ادامه داد:مسؤلان مربوطه نباید تازمانی که زمینه توزیع فراهم می شد اقدامی می کردند که صف های طویل تشکیل شود و بیگانه ها هم از این شرایط سوءاستفاده کنند و بگویند این ها مردم نیازمند ایران هستند که نزدیک به راهپیمایی 22 بهمن سبد کالا به آنها تعلق گرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود:یکی از شعارهای انتخاباتی رییس جمهور این بود که" شأن مردم بالاتر از این است که بخواهیم کمیته امدادی با آنها رفتار نماییم" لذا واجب است که اکنون هم شرایط مردم در نظر گرفته شود چرا که مردم بار اولشان نیست که در صف می ایستند، آنها درصف های کوپن و مرغ و تخم مرغ بودندهمچنین دولت باید مواظب باشد که دور نخورد وهوشیارانه عمل کند.

لینک خبردرایسنا




  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس