اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان گفت: مصرف سرانه آرد در شهرستان حدود دو تن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان:
مصرف سرانه آرد شهرستان دو تن کاهش یافت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان گفت: مصرف سرانه آرد در شهرستان حدود دو تن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

حسین نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، اظهار کرد: هفته‌ای یک بار با همراهی فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از شهرک‌های صنعتی شهرستان بازدید می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار شد ایستگاه آتش نشانی شهرک‌های صنعتی تاسیس شود، ادامه داد: هم‌چنین مقرر شد مشکل آب، برق و گاز که از زیرساخت‌های مهم شهرک‌های صنعتی است، رفع شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان در خصوص سرانه مصرف آرد شهرستان گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در مصرف نان صرفه جویی شد و به همین دلیل مصرف سرانه آرد در شهرستان حدود دو تن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و در بازدیدهای سرزده از نانوایی‌های سطح شهرستان کیفیت نان، وزن چانه و خمیر و هم‌چنین مسائل بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفت.

نکونام در خصوص گرانی میوه و اختلاف قیمت آن در مقایسه با شهرستان‌های اطراف اضافه کرد: یکی از علل گرانی قیمت میوه این است که مردم شهرستان میوه و تره بار را خود انتخاب می‌کنند و میوه‌های با کیفیت‌تر را جدا می‌کنند که بالطبع متحمل پرداخت هزینه بیشتری خواهند شد، اما به انحصار درآمدن محل عرضه عمده فروش میوه و تره بار در این امر بی‌تاثیر نمی‌باشد که البته باید در این زمینه مدیریت بیشتری بر عمده فروشی‌ها صورت گیرد .

وی یادآورشد: گران فروشان را پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌دهیم تا برخوردهای لازم صورت گیرد، اما لازم است که خود مردم نیز در هنگام خرید میوه وزن و قیمت درج شده را کنترل نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول امسال پنج هزار و 654 مورد بازرسی از اصناف مختلف توسط بازرسان این اداره صورت گرفت که از این تعداد حدود 300 پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس