اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

رئیس هیئت فوتبال گلپایگان: پتانسیل داشتن تیم فوتبال کشوری را داریم

فاطمه عبدلی | چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان گفت: کلاس‌های داوری در جه 3 فوتبال با حضور 26 نفر از جوانان شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است.

رئیس هیئت فوتبال گلپایگان:
پتانسیل داشتن تیم فوتبال کشوری را داریم

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان گفت: کلاس‌های داوری در جه 3 فوتبال با حضور 26 نفر از جوانان شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، احمد طبرزدی در حاشیه برگزاری کلاس‌های داوری فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پتانسیل گلپایگان در رشته‌های ورزشی اعم از فوتبال بسیار خوب است، بنابراین نیاز به هدایت صحیح و استفاده از ابزار داریم که یکی از این ابزارها علم روز است.

وی ادامه داد: در گذشته کلاس‌های داوری در شهرستان برگزار شده بود، اما متاسفانه حرکت در این مسیر کمی کند شد، هرچند که نیاز بود در این زمینه ارتقا پیداکنیم، ولی افت داشتیم در حالی که پیشرفت نیروها خوب بوده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان با بیان اینکه گلپایگان دارای یک داور ملی است، گفت: برگزاری کلاس‌های داوری در شهرستان نیاز بود، همچنین نقطه حائز اهمیت کلاس‌هایی که در حال برگزاری است در این است که بیشتر شرکت‌کنندگان کمتر از 20 سال دارند.

طبرزدی با اشاره به اینکه26 نفر در این دوره از کلاس‌ها شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: در برنامه هیئت فوتبال شهرستان دو هفته مهم را داریم، در ابتدا تصمیم داریم که بخش صنعت شهرستان را وارد میدان کنیم و از آنها به عنوان حامی تیم‌هایمان بهره‌مند شویم همچنین هدف دوم ما این است که از پیشکسوتانمان برای حضور در تیم‌ها بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه گلپایگان پتانسیل داشتن تیم‌های کشوری را دارد، افزود: در شهرستان 20 تیم برای لیگ فوتبال گلپایگان در دوره دسته یک و دو بازی می‌کنند، همچنین در گلپایگان 6 مدرسه فوتبال مجوزدار داریم که این خود می‌تواند زیرساخت مناسبی برای آینده فوتبال گلپایگان باشد.

همچنین در ادامه نیز رئیس هیئت فوتبال شهرستان اضفهان به خبرنگاران گفت: کلاس‌های داوری که اکنون در شهرستان گلپایگان در حال برگزاری است در شش روز کاری برپا خواهد بود که بخشی از آن به صورت تئوری و بخشی از عملی خواهد بود.

رضا دهقان ادامه داد: در این کلاس شاهد حضور جوانان زیادی بودم که نشان از انگیزه بالای آنها دارد و وقتی برای اولین بار وارد کلاس شدم از روحیه بالای آنها متعجب شدم.

مربی کلاس‌های داوری شهرستان یادآورشد: شرکت کنندگان این کلاس‌ها در پایان پس از قبولی، کارت درجه 3 داوری می‌گیرند و کار خود را با هیئت در سطح شهرستان ادامه می‌دهند و بعد از گذشت 2 سال و نیم می‌توانند در کلاس‌های ارتقا شرکت کنند و سپس کارت داوری درجه 2 را بگیرند.

لینک خبردرایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس