اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

آغاز ثبت نام متقاضیان در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلپایگان

فاطمه عبدلی | چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ

 رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان گفت: ساماندهی مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان مهم‌ترین هدف این انجمن است

آغاز ثبت نام متقاضیان در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلپایگان


 رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان گفت: ساماندهی مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان مهم‌ترین هدف این انجمن است.

علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، در خصوص انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: در حال حاضر این انجمن در شهرستان دارای 120 عضو است و شهروندانی که تمایل دارند در این انجمن عضو و یا برای هئیت مدیره و یا بازرس آن کاندیدا شوند، می‌توانند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه و کپی آن و همچنین دو قطعه عکس به دبیرخانه انجمن که در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان است مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان، ساماندهی مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان را مهم‌ترین هدف این انجمن دانست و گفت: پیگیری شکایات مصرف کنندگان، جلوگیری از تبانی و مراکز انحصاری، آموزش مصرف کنندگان، مشاوره و راهنمایی لازم برای مصرف کنندگان و .... برخی از وظایف این انجمن است.

یوسفی یادآورشد: این مجموعه از مجمع عمومی، هیات مدیره و بازرس تشکیل شده است که انتخابات آن هر  چهار سال یک بار برگزار می‌شود .

به گزارش ایسنا؛ متقاضیان عضویت در این انجمن باید سنی بالاتر از 18 سال داشته باشند.

لینک خبردرایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس