اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت: از سال گذشته تاکنون تمام معلمان و مربیان آموزش و پرورش آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه را سپری کرده‌اند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اعلام کرد:
100 مورد تصادف در محورهای مواصلاتی گلپایگان در سال گذشته


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت: از سال گذشته تاکنون تمام معلمان و مربیان آموزش و پرورش آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه را سپری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)در گلپایگان، حمیدرضا کریمیان در نخستین نشست خبری خود در سال جاری که به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر شهرستان گلپایگان در نوروز امسال از بین 50 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان در بحث خدمات نوروزی توانست رتبه سوم استان را کسب کند.

وی "دنیای آرام، انسان مهربان" را شعار هفته هلال احمر امسال دانست و ادامه داد: بهره‌برداری از پایگاه شهدای امدادگر شاخص‌ترین اقدام هلال احمر شهرستان در حوزه امدادی در سال گذشته بود. باتوجه به نیاز شهرستان بنا بود این پروژه در سال 79 آغاز به کار کند که بعد از 14 سال این پایگاه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گلپایگان گفت: محور خمین گلپایگان یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد شهرستان محسوب می‌شود لذا در همین راستا پایگاه امداد و نجات جاده شهید غزنوی را شروع به ساخت کردیم که تاکنون نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای اتمام آن نیازمند بودجه هستیم.

کریمیان با اشاره به آمار تصادفات سال گذشته اضافه کرد: در محور موته- گلپایگان شاهد 51 مورد تصادف بودیم که 8 فوتی داشت. همچنین در محور خمین گلپایگان نیز 49 مورد تصادف رخ داد که یک نفر در صحنه جان خود را از دست داد.

وی به برخی دیگر از اقدامات اشاره کرد و افزود: در طرح سفره‌های مهربانی و فرشتگان رحمت با بیش از 252 میلیون ریال هزینه، بسته‌های غذایی بین 630 خانواده محروم توزیع شد که می‌توان گفت تقریبا اکثر روستاها را پوشش دادیم.

رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 880 دز واکسن مننژیت و 196 دز واکسن آنفولانزا نیز به متقاضیان تزریق شده است.

کریمیان گفت: از هزار عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان،530 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و مابقی آن شامل آقایان می‌شوند.

رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان در خصوص آموزش های امدادی یادآورشد؛ از سال گذشته تاکنون تمام معلمان و مربیان آموزش و پرورش آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه را سپری کرده‌اند و در برنامه خود نیز آموزش‌های مورد نیاز به دانش آموزان دوره متوسطه را داریم.

لینک خبردرایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس