اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

بهترین وزرا از نگاه نماینده گلپایگان

فاطمه عبدلی | چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم چرا که این امر به اقتصاد ملی ضربه وارد می‌کند.

بهترین وزرا از نگاه نماینده گلپایگان

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم چرا که این امر به اقتصاد ملی ضربه وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سید محمد حسین میرمحمدی  در اولین نشست خبری خود در سال جدید اظهار‌کرد: حدود 140 میلیارد دلار پول صادرات نفتی ایران در سال‌های اخیر بلوکه شده است که این موضوع به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: برای به اتمام رسیدن پروژه‌های نیمه تعطیل دولت حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این در حالی است که حتی اگر پول‌های بلوکه شده هم آزاد شود، اتمام پروژه‌ها به طول می‌انجامد.

نماینده مردم گلپایگان وخوانسار در رابطه با مذاکرات ایران با گروه1+5 گفت: امیدواریم در این مذاکرات شاهد برداشته شدن تحریم‌ها باشیم و این را نیز مد نظر قرار دهیم که سعی ما بر رونق  بازار کسب و کار و تولید داخلی باشد و نباید مسائل اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم و همه منتظر جواب آن باشیم چرا که این کار به اقتصاد ضربه وارد می‌کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با انتخابات سال جاری مجلس، اضافه‌کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات سبب سربلندی و امنیت ایران اسلامی می‌شود و این امر با همدلی و وفاق محقق خواهد شد.

میرمحمدی استانی شدن انتخابات مجلس را به صلاح ندانست و گفت: این طرح برای بار دوم در مجلس مطرح شد که کلیات آن نیز به تصویب رسید گرچه به نظر من دارای نواقصی هم است چرا که نبود تشکل‌های سیاسی فعال درکشور سبب می‌شود که این طرح نتواند پاسخ‌گوی عده‌ای از مردم به ویژه در شهرستان‌ها باشد.

عضو فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس در رابطه با ترکیب مجلس آینده، خاطر نشان‌کرد: پیش بینی می‌کنم ترکیب مجلس آینده به گونه‌ای باشد که اکثریت آنان را افراد مستقل تشکیل دهند و در گروه اصلاح طلبان و اصولگرایان نیز شاهد تغییرات جزئی خواهیم بود.

نماینده مردم  گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، گفت: گلپایگان در استان اصفهان مظلوم واقع شده است چرا که استاندار تنها دو بار آن هم فقط در زمان معارفه فرماندار و حادثه گلپایگان در شهرستان حضور یافت.

میر محمدی در همین خصوص، ادامه داد: انتظارمان این است که استاندار حداقل یک حضور نصفه روزه در گلپایگان و یک حضور نصفه روزه هم در خوانسار داشته باشد، چندین بار به شهرهای مختلف استان سفر کرده است، اما چون گلپایگان در فاصله150 کیلومتری اصفهان است آیا باید به حساب نیاید؟!

وی در رابطه با وزرای دولت فعلی، افزود: وزیر بهداشت بهترین وزیر دولت است گرچه توجه شخص رئیس جمهور نیز به حوزه سلامت بسیار مهم بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر امور خارجه را نیز از وزرای خوب دولت برشمرد و گفت: نگاه دولت تدبیر و امید حرکت به سوی منافع ملی و کاهش هزینه‌های کشور است که نگاه درستی است و ما در عین حال که باید اصولمان را حفظ کنیم دلیلی ندارد که هزینه‌های اضافی را به کشور تحمیل کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی  خاطر‌نشان‌کرد: انتظار داریم که وزاری دولت تدبیر و امید به جای ستادی بودن، میدانی عمل کنند چرا که حضور وزرا در بین مردم می‌تواند به نوعی آرامش خاطر عمومی را منجر شود.

میرمحمدی در رابطه با بیشترین تذکرات خود به وزار یادآورشد: حدود 10 مورد تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با یارانه دامداران ومشکلات کشاورزان داده‌ام، همچین سه مورد تذکر هم به رئیس جمهور داشته‌ام.

عضو فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس به بخشی از اقدامات انجام شده در گلپایگان اشاره و اظهارکرد: تکمیل اورژانس، کمک به بیمارستان امام حسین(ع)، مصوبه یک میلیارد و700 میلیون تومانی برای بیمارستان آیت الله گلپایگانی گوگد و دریافت بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه از جمله این اقدامات بوده است.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس