اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

رئیس شورای شهر گلپایگان: نباید از نقد بترسیم

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۷ ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: نباید از نقد بترسیم، تعدادی از دستگاه‌ها از نقد می‌ترسند و نگران می‌شوند که چرا یک رسانه یا روزنامه نقدی را نوشته است، در حالی که شخص رئیس جمهور هم بارها تاکید کرده است که ما را نقد کنید، ما نقدپذیر هستیم

رئیس شورای شهر گلپایگان:
نباید از نقد بترسیم


 رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: نباید از نقد بترسیم، تعدادی از دستگاه‌ها از نقد می‌ترسند و نگران می‌شوند که چرا یک رسانه یا روزنامه نقدی را نوشته است، در حالی که شخص رئیس جمهور هم بارها تاکید کرده است که ما را نقد کنید، ما نقدپذیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، علی فیروزی در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از شهردار گلپایگان انتظار نداشتیم که وقتی پروژه‌ احداث ترمینال به جهت اینکه دستگاه‌های مختلف و مردم نسبت به جانمایی آن گلایه مند بودند و متوقف می‌شود مجدداً در بودجه سال 94 شهرداری برای آن اعتبار در نظر گرفته شود .

رئیس شورای اسلامی گلپایگان گفت: در جلسه‌ تصویب بودجه شهردار پذیرفت که در این خصوص کار کارشناسی انجام شود و سه ماه نیز فرصت داده شد که راستای بحث جانمایی ترمینال بررسی‌های بیشتر انجام شود.

فیروزی افزود: نمی‌خواهیم کسی را به چالش بکشیم، اما این موارد مطالبات مردم است و براین اساس قطعا مسئولینی هم که مکان فعلی را جانمایی کردند براساس کار کارشناسی و نگاه خودشان بوده و به هیچ وجه قصد این را نداریم که زحمات دیگران را زیر سوال ببریم.

وی یادآورشد: شورای شهر حدود یک میلیارد تومان در راستای بحث حفظ محیط زیست و فضای سبز مصوب کرده است که امیدواریم در راستای بهینه کردن مصرف آب، احیا و حفظ و نگهداری فضای سبز و سلامت بهداشت آب و هوا در شهر گلپایگان محقق شود.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس