اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

سیستم نظارتی کشور ضعیف است

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی از کشورهای غیر اسلامی بهتر به دستورات دین اسلام عمل می کنند.

سیستم نظارتی کشور ضعیف است

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی از کشورهای غیر اسلامی بهتر به دستورات دین اسلام عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته شهرستان که در مصلی نیمه کاره گلپایگان برگزار شد، با اشاره به جشن نیکوکاری اظهار کرد: همه در برابر افراد تهیدست جامعه مسئول هستیم و باید به این مسئولیت، جامه عمل بپوشانیم و امیدواریم که هرکسی در حد توان خود برای خدمت رسانی به افراد نیازمند کوشش کند.

وی به روز درختکاری اشاره کرد و ادامه داد: باید در کاشت درخت و ایجاد فضای سبز تلاش کنیم و به فضای سبز احترام بگذاریم.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه برخی از کشورهای غیر اسلامی به دستورات دین ما بهتر عمل می کنند، در خصوص پرداخت، دریافت مالیات و وام  گفت: فردی با پشت سر گذاشتن راه های مختلف 10 میلیون تومان وام می گیرد، اما وقتی نتوانست آن را پرداخت کند مبلغ وام به 20 میلیون تومان رسیده است، ولی کسی با کمترین وثیقه، پنج میلیارد تومان وام گرفته است، هرچند که برای او هم جریمه تعیین کرده اند، اما هیچ کس به سراغ او نرفته است.

امام جمعه گلپایگان افزود: در مالیات هم به همین شکل است، فردی با تمام دارایی های خود محل کسبی راه اندازی کرده، اما برای او بگیر و ببندهایی را ایجاد می کنند و یا اینکه پرونده های سنگینی در کشور کشف شده است که یک ریال مالیات هم از آنها گرفته نشده است، چرا باید اجازه دهیم که برخی به جای یک دور، 10 دور قانون را دور بزنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه بخشی از کشور با مالیات اداره می شود، اضافه کرد: وقتی از افرادی که بضاعت مالی ندارند مالیات بگیریم، " آه " می کشند، اما معنا ندارد که عده ای که باید مالیات بدهند فرار کنند و یا قانون را دور بزنند و مالیات ندهند.

وی خاطر نشان کرد: با کمال تاسف سیستم نظارتی در کشور ضعیف است، باید نظارت ها قوی شود. مشخص است افرادی که درآمد بالاتری دارند نمی خواهند به دولت مالیات دهند.

امام جمعه شهرستان اظهار کرد: مردم باید به دنبال احیای کشور و تولید باشند که اگر قیمت نفت را هم مجانی کردند بر روی اقتصاد کشور تاثیری نداشته باشد.دوران رجز خوانی صهیونیست ها گذشته است و امروز روز منطق و استدلال است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس