اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

کاهش 18درصدی سرقت در گلپایگان

فاطمه عبدلی | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در هشت ماهه سال جاری 102 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شد.

کاهش 18درصدی سرقت در گلپایگان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در هشت ماهه سال جاری 102 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی روز گذشته (دوشنبه) در جمع خبرنگاران شهرستان ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: در هشت ماه گذشته شاهد کاهش 25 درصدی سرقت از منازل،32 درصدی از مغازه‌ها، 28درصدی از اماکن،21 درصدی از اتومبیل،20 درصدی از موتورسیکلت، 3 درصدی از قطعات اتومبیل، 47 درصدی از احشام و کاهش 9 درصدی در سایر بخش‌ها در سطح شهرستان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: مجموع سرقت‌ها در هشت ماهه سال جاری کاهش 18 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را داشته است، هم‌چنین آمار تصادفات در مدت مذکور کاهش 35 درصدی را نسبت به مدت مشابه داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در هشت ماهه سال جاری 102 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.

یوسلیانی افزود: در آذر ماه امسال دوسارق احشام، پنج مالخر، یک سارق به عنف، یک سارق منزل و یک نفر کیف قاپ را در شهرستان گلپایگان دستگیر کرده‌ایم. هم‌چنین حدود دو هفته گذشته شاهد سرقت احشامی بودیم که عمده آن  از منطقه کاظم آباد بود که در اوایل شب انجام و سپس به مالخرها فروخته می‌شد البته 9 فقره آن کشف و به مال باختگان برگردانده شد، هم‌چنین مبلغ ریالی احشام سرقت شده مکشوفه حدود 100 میلیون تومان است.

وی همکاری و همفکری دستگاه قضایی شهرستان را بسیار خوب دانست و اضافه کرد: یک سارق غیر بومی نیز که از پیرمردان در جلوی بانک‌ها به بهانه‌های مختلف سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر شد، هم‌چنین کیف قاپ بومی که با موتور سیکلت اقدام به سرقت شش فقره کیف از زنان کرده بود دستگیر و دو موتور سیکلت سرقتی نیز از وی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در رابطه با سرقت احشام گفت: افرادی که دارای دام‌های سبک و سنگین هستند باید نکات امنیتی را بیشتر رعایت کنند و در محل نگهداری دام‌های خود از نگهبان، علائم هشدار دهنده و دوربین استفاده کنند، چرا که مکرراً دیده شده که درب محل نگهداری احشام حتی قفل محکمی ندارد.

یوسلیانی ادامه داد: در حال پیگیری اجرای طرح پایش تصویری شهری خصوصا در میادین هستیم این طرح  باید توسط شهرداری انجام شود که امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود، هم‌چنین شهروندان در فضای مجازی باید نکات امنیتی لازم را رعایت کنند، چرا که سرقت‌هایی نیز از طریق فضای سایبری انجام می‌شود.

وی سامانه 110 را یکی از خدمات پلیس به مردم دانست و گفت: شاهد افزایش تماس‌های مردم با 110 بوده‌ایم که این امر نشان می‌دهد مردم اعتماد خوبی به پلیس دارند. شهرواندن نیز می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره 197به نیروی انتظامی اطلاع دهند..

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طرح امنیت اجتماعی و پلیس محله محور در سطح شهرستان در حال اجرا است، در خصوص نهضت آگاهی سازی و آموزش مردمی یادآور شد: تقریبا تمام مدارس طرح نهضت آگاهی سازی در آنها  اجرا شده است و آموزش رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و ترافیک  نیز در مهد کودک‌ها و دبستان‌ها در حال انجام است، ضمن اینکه در صدد ایجاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه‌ها هستیم مبنی بر اینکه دانشجویان پایان نامه‌های خود را در مباحث امنیتی ارائه کنند.

لینک خبر درایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس