اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

گلپایگان کم ‌طلاق‌ترین شهرستان اصفهان

فاطمه عبدلی | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ب.ظ

رئیس شورای شهر گلپایگان گفت: براساس آمار ثبت احوال استان کمترین آمار طلاق در استان متعلق به گلپایگان است.

گلپایگان کم ‌طلاق‌ترین شهرستان اصفهان

رdیس شورای شهر گلپایگان گفت: براساس آمار ثبت احوال استان کمترین آمار طلاق در استان متعلق به گلپایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، علی فیروزی روز گذشته (سه‌شنبه) در جلسه کارگروه خانواده و بانوان که در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، با بیان اینکه چرا در جلسه کارگروه بانوان مجریان اصلی این امر حضور ندارند، اظهار کرد: پشت هر مرد موفقی یک زن موفق است و معتقدیم که بانوان سنگرها را یکی پس از دیگری از آقایان خواهند گرفت.

وی ادامه داد: از فضاهای موجود ورزشی برای بانوان بهتر استفاده شود و لازم است که این قشر از جامعه خود از ورزش استقبال کنند؛ همچنین بانوان به انجام ورزش‌هایی از قبیل دوچرخه سواری نیاز دارند و لازم است که فضای مناسبی نیز برای انجام این مورزش در اختیار بانوان شهرستان قرار گیرد.

رییس شورای شهر گلپایگان در خصوص پارک بانوان گفت: تصمیم بر این بود که تا زمان راه اندازی پارک بانوان، پارک 17 تن گلپایگان را محصور نماییم و در اختیار بانوان قرار دهیم که البته با مخالفت‌هایی مبنی بر اینکه چشم انداز شهر آسیب می‌بیند مواجه شدیم و در این خصوص هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم.

فیروزی با اشاره به اینکه براساس آمار ثبت احوال استان کمترین آمار طلاق در استان متعلق به گلپایگان است،خاطر نشان کرد: شورای شهر و شهرستان براساس وظیفه‌ای که دارد نمی‌تواند در امور اجرایی ورود پیدا کند، اما در راستای سلامت جسمی و روحی بانوان همکاری لازم را با کارگروه بانوان شهرستان خواهیم داشت.

هم‌چنین معاون فرماندار گلپایگان اظهار کرد: برنامه ریزی‌هایی که در این کارگروه می‌شود باید نگاهی به کل زنان شهرستان داشته باشد نه فقط بانوان کارمند، همچنین راه اندازی باغ بانوان با جدیت بیشتری دنبال شود وزودتر به سرانجام برسد.

محمدسعید طاهری ادامه داد: دوچرخه سواری بانوان در شأن شهرستان گلپایگان نیست و این نگرانی جدی تمام خانواده‌های متدین نیز می‌باشد که البته این موضوع مربوط می‌شود به عدم زیر ساخت مناسب در شهرستان و اگر خواهان این هستیم که در سطح شهر شاهد دوچرخه سواری بانوان نباشیم، همت بیشتر مجموعه شهرداری را می‌طلبد تا باغ بانوان به سرانجام برسد.

لینک خبر درایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس