اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گلپایگان گفت: هر کسی باید به سهم خود در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن گام بردارد.

جانشین فرماندهی سپاه گلپایگان:
اگر مدیر با جیب خالی فعالیت کند کار بزرگی انجام داده است

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گلپایگان گفت: هر کسی باید به سهم خود در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، سرگرد پاسدار سید عباس میرکریمی در مراسم تودیع و معارفه مسؤل کانون بسیج هنرمندان شهرستان اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب اهداف خود را در برهم زدن وحدت بین اقوام دنبال می‌کرد، اما نتوانست نتیجه‌ای بگیرد و پس از آن جنگ 8 ساله را به ملت ایران تحمیل کرد که برای ما دفاعی مقدس بود و درآن تجربیات زیادی را فرا گرفتیم که در این جنگ تحمیلی نیز دشمن به اهداف خود دست پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دهه 70 بارها تهاجم، شبیخون و ناتو فرهنگی را گوشزد کردند، اما ما از خواب غفلت بیدار نشدیم، ادامه داد: دشمن در بخش فرهنگی و در زمینه ماهواره سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را انجام داده است تا بنیان خانواده‌ها را از هم بپاشد، همچنین باید بدانیم تا زمانی که این انقلاب و نظام وجود دارد، دشمن دست از عداوتش برنخواهد داشت.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان گلپایگان گفت: هر کسی باید به سهم خود در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن گام بردارد و امسال نیز با توجه به راهبرد کلان مقام معظم رهبری کارها را باید با عزم ملی و مدیریت جهادی به جلو حرکت دهیم.

میرکریمی با اشاره به اینکه باید به مدیریت جهادی عمل کنیم، خاطر نشان کرد: اگر مدیری با جیب خالی فعالیتی را صورت دهد، کار بزرگی را انجام داده است و اگر مسؤلی با جیب پر از پول فعالیت بزرگی را انجام دهد، کارچندان مهمی نکرده است، لذا همیشه پول و اعتبارات مشکل گشا نیست و باید مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی یادآورشد: راهبرد بسیج در برگزاری حلقه‌های صالحین تعریف شده است و در تمام پایگاه‌های بسیج طرح حلقه‌های صالحین در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم مسعود کلبعلی به عنوان مسؤل کانون بسیج هنرمندان شهرستان گلپایگان معرفی شد.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس