اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

کیفیت آب شرب مسکن مهر گلپایگان مطلوب نیست

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

رییس شورای شهرستان گلپایگان گفت: امیدواریم تا پایان بهمن ماه امسال 80 در صد از مشکل آب شرب شهرستان را برطرف کنیم.

کیفیت آب شرب مسکن مهر گلپایگان مطلوب نیست

رییس شورای شهرستان گلپایگان گفت: امیدواریم تا پایان بهمن ماه امسال 80 در صد از مشکل آب شرب شهرستان را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، علی فیروزی روز گذشته (شنبه) در جلسه شورای شهرستان که با حضور اعضا و خبرنگاران در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامی که مقام معظم رهبری برای سال جاری تعیین کردند، نگاه  تمام مسؤلان باید به این سمت و سو باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم، ادامه داد: در راستی تحقق منویات مقلم معظم رهبری جلسه‌ای در شهرستان برگزار شد و جهاد کشاورزی شهرستان نیز قرار شد در راستای تقویت کشاورزی و صندوق توسعه کشاورزی نهایت همکاری را داشته باشد.

رییس شورای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه منطقه شهرک شهید رجایی و مسکن مهر آب شرب مطلوبی ندارد و آب آن سنگین است، ادامه داد: برای مستندسازی و پیگیری حق آبه شهرستان اقداماتی را انجام دادیم که خوشبختانه یکسری مصوبات در این باره در شورای شهرستان به تصویب رسید که در رفع مطالبات مردم تاثیرگذار بود.

 فیروزی ادامه داد: هم‌چنین در خصوص آب شرب شهرستان پیگیری‌هایی را انجام دادیم که امیدواریم تا پایان بهمن ماه امسال 80 در صد از مشکل آب شرب شهرستان را حل نماییم و شورای شهرستان نیز در این خصوص تلاش می‌کند.

وی گفت: تلاش مسؤلان شهرستان این است که منطقه گردشگری گلپایگان در آینده از محل سد جدید تا تنگه غرقاب شکل گیرد و چنانچه که شوراهای هر منطقه و دهیاران در حفظ فضای سبز این منطقه کوشا باشند، این قسمت به بهترین منطقه گردشگری گلپایگان تبدیل خواهد شد، در فصل پاییز و بهار علف‌های هرز را آتش می‌زنند که اگر از این امر جلوگیری شود درختان گز موجود رشد پیدا می‌کنند و فضای زیبایی را رقم می‌زند.

رییس شورای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه از اصحاب رسانه می‌خواهیم ریخت و پاش‌هایی را که در هزینه‌ها انجام می‌شود را به ما اطلاع دهند و خودشان نیز مدیریت کنند، افزود: از شهرداران سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر می‌خواهیم که در راستای رضایتمندی بیشتر مردم شیوه‌نامه موجود را دنبال کنند تا به یک درآمد پایدار دست یابند و مجبور نباشند با فروش تراکم تامین اعتبار کنند تا نارضایتی شهروندان را هم در پی داشته باشد، هم‌چنین اگر ساخت و ساز راکد شود شهرداری چگونه می‌تواند درآمد مناسب و پایداری داشته باشد.

فیروزی اضافه کرد: موضوع جوانان در اداره ورزش و جوانان  کل کشور مغفول مانده است و توجه کمتری به این موضوع می‌شود و فقط بر روی بحث ورزش متمرکز هستند، هم‌چنین چمن ورزشگاه تختی گلپایگان نیز متاسفانه با بی تدبیری برخی از مسئولان خشک شد و پس از پیگیری‌ها اعتبار110 میلیون تومان اختصاص یافت تا این زمین چمن احیا شود.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان گلپایگان در فصل تابستان اقدام به بازسازی و احیا چمن ورزشگاه این شهرستان کرده است که پس از تماسی که با مسئول مربوط گرفته شد پاسخ‌هایی را شنیدیم و تقریباً کار کارشناسی را پذیرفتیم. فضای ورزش در شهرستان با توجه به سرانه جمعیتی که دارد نسبت به سایر شهرهای استان بهتر است، ولی باید مباحث واگذاری و استفاده بهینه از آن مدیریت شود تا فضاهای ورزشی شهرستان اختصاصی و انحصاری نشود.

رییس شورای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه نقد سازنده بسیار تاثیرگذار خواهد بود، خاطر نشان کرد: خبرنگاران نگران نقد نباشند و مسئولان نیز نباید از نقد بترسند، برخی مسئولان ادعا می‌کنند ما نقدپذیر هستیم، اما وقتی پای نقد به میان می‌آید از آن می‌ترسند و هراس دارند و این بسیار بد است که مسئولی در جای دیگر به جبران نقد صورت گرفته و تلافی و جبران بر آید.

رییس شورای شهر با بیان اینکه خبرنگاران هیچگاه سرعت را فدای دقت و یا دقت را فدای سرعت نکنند، گفت: خبرنگاران شهرستان افراد کم ادعا و بی ادعا هستند و با سرمایه شخصی خود به دنبال اخبار می‌روند .

فیروزی با بیان اینکه خبرنگاران را محرم اسرار خود می‌دانیم، یادآورشد: از مسئولان شهرستان می‌خواهم که خبرنگاران شهرستان را در زمینه‌های مختلف حمایت کنند.

لینک خبردرایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس