اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

تشکیل صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در گلپایگان

فاطمه عبدلی | يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: در جهت حمایت از خبرنگاران گلپایگان یک صندوق قرض الحسنه در شهرستان تشکیل می‌شود.

تشکیل صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در گلپایگان

 امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: در جهت حمایت از خبرنگاران گلپایگان یک صندوق قرض الحسنه در شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران شهرستان در مصلای نیمه کاره گلپایگان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: با طولانی شدن جلسات موافق نیستم، اما یکی از عواملی که سبب می‌شود این جلسه به درازا کشیده شود این است که سالی یک بار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر روز خبرنگار نبود این جلسات نیز برگزار نمی‌شد، ادامه داد: برای تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان لازم است که این گونه جلسات حداقل شش هر ماه یکبار در گلپایگان برگزار شود.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه باید برای حمایت از خبرنگاران شهرستان یک صندوق قرض الحسنه تشکیل شود، گفت: همین امروز استارت این کار را می‌زنیم و برای شروع کار یک میلیون تومان به حساب این صندوق واریز می‌کنم تا کم کم با همت خود خبرنگاران این صندوق قرض الحسنه به صورت کامل تشکیل شود.

اسماعیلی اضافه کرد: برای شهرستان گلپایگان پسندیده نیست که یک چاپخانه نداشته باشد و لازم است که در شهرستان چاپخانه‌ای ساخته و راه اندازی شود.

خطیب جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: همه باید به ویژه نامه‌های شهرستان کمک کنند، چرا که ویژه نامه‌ها  می‌توانند به مطبوعات ما یاری رسانند و در راستای نهادینه شدن بحث‌های خبری در شهرستان به ویژه نامه‌ها باید عنایت بیشتری شود به دلیل اینکه مردم گاهی به نشریات محلی چندان توجهی ندارند، اما به ویژه نامه‌ها توجه می‌کنند.
وی افزود: متاسفانه در شهرستان هیچ جایگاه ورزشی فرهنگی برای خبرنگاران و هنرمندان وجود ندارد، اما از فرمانداری می‌خواهیم که هماهنگی لازم با اداره ورزش و جوانان داشته باشد تا این اداره سانس‌های مختلف ورزشی را برای هنرمندان و خبرنگاران به صورت رایگان و یا با هزینه‌ای مناسب در نظر بگیرد.

وی اضافه کرد: در مصلای شهرستان در حال طراحی جایگاهی برای خبرنگاران هستیم که با تمرکز کافی بتوانند خبرهای مربوطه را پوشش دهند.

امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از خبرنگارانی که اخبار نماز جمعه و ستاد نماز جمعه را پوشش می‌دهند، گفت: هرگونه صحبتی که بنده در جمع داشتم خبرنگاران مجاز هستند که آن را منعکس کنند و نیازی نیست که با من تماسی داشته باشند و اگر منعکس هم نشود گلایه‌ای نداریم.

اسماعیلی اظهار کرد: خبرنگاران را رسولان پیگیر جامعه می‌دانم و آنها نقش پیامبران را ایفا می‌کنند، زیرا یکی از اقدامات پیامبران پیام رسانی بوده است. اگر مسئولی به صورت منصفانه مورد نقد قرار گیرد حق ندارد خبرنگار را زیر سوال ببرد، حتی امام جمعه نیز به نقد نیاز دارد نقد کنید و هیچ ابا و رودربایستی هم نداشته باشید.

خطیب جمعه گلپایگان یادآورشد: مسئول یعنی سوال شده و زمانی که از او سوال می‌شود باید پاسخگوی  سوال شهروندان و اصحاب رسانه باشد.


لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس