اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

گلپایگان معدن گنج است

فاطمه عبدلی | سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: حاصل‌خیزترین زمین غرب استان اصفهان در شهرستان گلپایگان است.

گلپایگان معدن گنج است

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: حاصل‌خیزترین زمین غرب استان اصفهان در شهرستان گلپایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محسن حسین میرزایی روز گذشته (سه شنبه) در جلسه اشتغال روستاییان که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گلپایگان معدن گنج است، بنابراین باید تا قبل از اینکه فرصت‌ها را از دست بدهیم به فکر استخراج گنج‌های موجود از دل معدنی به نام گلپایگان باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر دهیاران برای آسفالت کوچه‌ها و معابر به فرماندای مراجعه می‌کنند، ادامه داد: همواره باید بدانیم که فعالیت‌هایمان را در راستایی اجرایی کنیم که جیب روستاییان پر پول شود که یکی از بهترین در این خصوص راه‌ها به کارگیری مشاغل خانگی است.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در شهرستان، قدیمی‌ترین و پوسیده‌ترین شیوه کشاورزی به کار گرفته می‌شود، روشی که هیچ یک از کارشناسان مربوطه آن را تائید نمی‌کنند و این امر به هیچ وجه منطقی نیست که کشاورزان گلپایگان فقط به کشت ذرت بپردازند، کشتی که هم آب فراوان نیاز دارد و هم نسبت به سایر کشت‌ها سود کمتری را به دنبال خواهد داشت.

حسین میرزایی اضافه کرد: حاصل‌خیزترین زمین غرب استان اصفهان در شهرستان گلپایگان است، اما در آن ذرت کاشت می‌شود، اما اگر برای نمونه در آن زعفران کشت شود درآمد بیشتری برای کشاورزان به همراه خواهد داشت.

وی دهیاران و اعضای شورای هر روستایی را از نخبگان دانست و خاطر نشان کرد: هدفمان باید به سمت و سویی باشد که محصولاتمان به برند تبدیل شود که قطعا شدنی هم خواهد بود، اما در این راه باید یک همت و اندیشه خلاق چاشنی کارهای ما شود، هم‌چنین هیچگاه نگوییم شهر و یا روستای ما بلکه رویکردمان کلی و هدفمان شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان درخصوص مشاغل خانگی گفت: در رابطه با مشاغل خانگی نباید به سراغ شغل‌های دهان پر کن برویم، بلکه سراغ مشاغلی برویم که درآمد بیشتری عایدمان شود.

لینک خبردرایسنا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس