اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

مردم در اقتصاد حضور پر رنگی داشته باشند

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: اگر خواهان پویا شدن اقتصاد هستیم باید مدیریت مصرف داشته باشیم.

مردم در اقتصاد حضور پر رنگی داشته باشند

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: اگر خواهان پویا شدن اقتصاد هستیم باید مدیریت مصرف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محسن حسین میرزایی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در انجام هر کاری که مردم حضور داشته باشند موفقیت حاصل خواهد شد، در مباحث اقتصادی نیز مردم باید حضور پررنگی داشته باشند.

وی، مدیریت در مصرف را مهم دانست و ادامه داد: اگر خواهان پویا شدن اقتصاد هستیم باید مدیریت مصرف داشته باشیم، هم‌چنین اگر در  اقتصاد مقاومتی بخواهیم موفق شویم باید کارآفرینی را به صورت جدی دنبال کنیم و از مشاغل خرد غافل نشویم .

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: باید مشاغل خانگی را که در شهرستان جوابگو هستند راه اندازی نماییم و به گونه‌ای عمل نماییم که برای شهرستان تبدیل به برند شوند.

حسین میرزایی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاوم شود باید وابستگی‌مان را به نفت کاهش دهیم و از تمام ظرفیت‌های 75 میلیون جمعیت ایران اسلامی به نحو احسن استفاده کنیم تا در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری از شهرستان‌های پیشتاز کشور باشیم.

فرهنگ سازی وظیفه دولت است

هم‌چنین در ادامه امام جمعه شهر گلشهر گفت: جهاد اقتصادی یک مبحث کاملا تخصصی است و به عنوان یک روحانی در باب اقتصاد که علم من نیست نمی‌توانم صحبت کنم، اما آنچه که در روایات آمده است تاکید براین دارد که اگر می‌خواهید اقتصاد خوبی داشته باشید تقوای الهی پیشه کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی افزود: مملکتی که ضعیف باشد و مشکلات مالی داشته باشد افراد آن به کارهای خلاف روی می‌آورند، البته نباید انتظار داشته باشیم که غیر از این هم باشد.

وی، فرهنگ سازی را وظیفه دولت دانست و اظهارکرد: روحانیت علاوه بر اینکه به مردم می‌گویند نباید اسراف کنید باید معنای اسراف را به طور کامل توضیح دهند. همان طور که در جنگ مردم را وارد صحنه کردیم، باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم هم برای جهادی کردن اقتصاد کوشا باشند.

امام جمعه گلشهر یادآور شد: در گذشته مردم ایران به کل دنیا چشم می‌گفتند، اما وقتی که اسلام کنار مردم ایران قرار گرفت کاری کردند که ابر قدرتان جهان انگشت به دهان ماندند.

موسوی با بیان اینکه نباید چشم به زرق و برق طاغوت بست، گفت: باید با خرید تولیدات داخلی از محصولات کشور در هر زمینه حمایت نماییم ولو اینکه کیفیت پایین‌تری داشته باشند، چرا که در این صورت از تولید کننده می‌خواهیم که کیفیت محصولاتش را بالا ببرد که قطعا همین طور هم خواهد شد.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس