اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

داعش روی شمر را سیاه کرده است

فاطمه عبدلی | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: سازمان ملل فقط با یک بیانیه حمایت ساده ای از عراق کرده، داعش مسلمانان را به خاک و خون کشیده است اما سازمان ملل فقط باید یک بیانیه بدهد!


داعش روی شمر را سیاه کرده است


امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: سازمان ملل فقط با یک بیانیه حمایت ساده ای از عراق کرده، داعش مسلمانان را به خاک و خون کشیده است اما سازمان ملل فقط باید یک بیانیه بدهد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان، اظهار کرد: برخی از افراد خود را آرایش می کنند، لباس های تنگ و رنگارنگ می پوشند و در معرض دید نامحرم قرار می گیرند، شاید این افراد در نماز جمعه حضور نداشته باشند، اما حاضرین به آنها بگویند که گلپایگان یک شهر مذهبی است و نباید شاهد اینگونه رفتارها باشیم هرچند که در مواقعی برخی از کم ها هم برای یک شهر ولایی و مذهبی خیلی زیاد است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان گفت: سربازان گمنام امام زمان بسیار زحمت می کشند و اگر امروز کشور در آرامش و امنیت به سر می برد به برکت فداکاری این افراد است که مرزها را کنترل می کنند که اگر این گونه نباشد هر روز شاید ده ها نفر با بمب وارد کشور شوند.

اسماعیلی اضافه کرد: توطئه های فراوانی را دشمنان برای کشور طراحی کردند، اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب خنثی شدن آنها شد، فعالیت این افراد به گونه ای نیست که بتوانند گزارش کار خود را بدهند، اما می دانیم که فداکاری های فراوانی را برای کشور انجام می دهند.

خطیب جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: همان طور که در اوایل انقلاب جهادگران جهادی عمل می کردند اکنون نیز جهاد کشاورزی که همان جهادسازندگی است و یکی از یادگاران امام (ره) است باید جهادی عمل کنند .

وی ادامه داد: اگر از طرف جهاد کشاورزی طرحی ارائه می شود به دلیل استفاده بهینه از آب است، لذا کشاورزان باید از این گونه طرح ها استقبال کنند و مسؤلان جهاد کشاورزی نیز باید موانع را از سر راه کشاورزان بردارند و تمام تلاششان این باشد که از ظرفیت های کشاورزی و دامداری به نحو احسن استفاده شود.

امام جمعه شهرستان گفت: طرح نظام سلامت یک ابتکار بود که توسط دولت در کشور در حال اجرا است و هرچند که در اوایل راه ممکن است نواقصی داشته باشند، اما با گذشت زمان طرح بهتر خواهد شد، لذا مردم شهرستان با مراجعه به مراکز بهداشتی و بیمارستان ها راهکارهای مناسب را در پیش بگیرند تا پول های کلانی بابت بیماری ها هزینه نشود.

اسماعیلی با بیان اینکه یکی از حوادث تلخ این روزها را عملکرد گروه داعش رقم زده است، گفت: داعش به جان مردم چند استان عراق افتاده است و کارهای وحشیانه ای را که در کشور سوریه انجام داده اند را در عراق هم دارند انجام می دهند البته کشور عراق باید مراقب باشد چرا که عده ای از افراد داخل کشور نیز به داعش کمک کرده اند.

وی ادامه داد: پس از ورود داعش به سامرا نیروهای شیعی آنجا ایستادگی کردند و گفتند که اگر کوچکترین حادثه ای برای حرمین عسگرین پیش بیاید آل سعود را به آتش خواهیم کشید لذا تکفیری ها باید بدانند که اگر قرار باشد به خون ریزی ها ادامه دهند تمام مسلمانان وشیعیان جهان در برابر آنها خواهند ایستاد.

اسماعیلی اضافه کرد: صهیونیست ها به داعش خط می دهند و می خواهند که آثاری از شیعیان را باقی نگذارند و متاسفانه پول هایی که باید خرج ترویج قرآن شود در کارهای شوم هزینه می شود و باید گفت که اینها روی شمر را هم سیاه کرده اند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه هدف صهیونیست ها ایران است، گفت:حجت الاسلام سید رضا بطحایی طلبه ایرانی ساکن در نجف اشرف به اتفاق همسر و تنها فرزندش توسط تکفیری ها به شهادت رسیده است، ایشان ماه رمضان گذشته در گلپایگان بودند و شهادت ایشان برایمان بسیار ناراحت کننده است.

وی افزود: سازمان ملل فقط با یک بیانیه حمایت ساده ای از عراق کرده، داعش مسلمانان را به خاک و خون کشیده است اما سازمان ملل فقط باید یک بیانیه بدهد!

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه داعش مخفف "دولت اسلامی عراق و شام " است و یادآورشد: آیا این گونه جنایت ها متعلق به یک دولت اسلامی است! آیا با ریختن خون مسلمان ها می خواهید به قدرت برسید ؟ البته باید بدانید که این آرزو را به گور خواهید برد.


لینک خبر درایسنا

  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس