اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

مسؤل بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی از سال 86 توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، بنابراین از دریچه مذاکرات، تحریم ها حل نخواهد شد بلکه باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی عمل نماییم.


اختصاص 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در گلپایگان


مسؤل بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی از سال 86 توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، بنابراین از دریچه مذاکرات، تحریم ها حل نخواهد شد بلکه باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی عمل نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، سرهنگ پاسدار سید حسین انوری  روز گذشته (پنجشنبه) در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید در راستای محرومیت زدایی گام هایی را برداریم که یکی از ملزومات این امر شناخت ظرفیت های موجود در روستاها است و می توانیم درکشاورزی هم از اقتصاد مقاومتی بهره مند شویم.

وی ادامه داد: درسال گذشته استان اصفهان حدود 54 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است البته اگر امسال عملکرد این استان در جذب بودجه بهتر باشد مبالغ بیشتری را نیز دریافت خواهیم کرد.

مسؤل بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: هزار و 670 عرصه در بخش اقتصاد مقاومتی در سال گذشته در استان اصفهان ایجاد شد که توانستیم برای دو هزار و 400 نفر اشتغالزایی داشته باشیم و به همین دلیل استان اصفهان از استان‌های پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده است.

انوری اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی از سال 86 توسط مقام معظم رهبری مطرح شد لذا از دریچه مذاکرات تحریم ها حل نخواهد شد، بلکه بنا برتعبیر مقام معظم رهبری برای رفع تحریم ها باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی عمل نماییم.

وی با بیان اینکه همه باید برای ورود مردم به اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد بحث اقتصاد مقاومتی را درکشور اجرایی کنیم نیاز به یک مدیریت جهادی داریم لذا مسؤلان باید خودشان را در وسط میدان ببینند و با تسهیل قوانین و مقررات به مردم کمک کنند.

انوری گفت: اگر مسؤلان راه را برای ورود مردم به عرصه اقتصادی باز کنند مردم به خوبی عمل خواهند کرد. اگر مردم بدانند که مجوزها به راحتی داده می شود خودشان به صورت خودکار وارد میدان عمل می شوند.

مسؤل بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان یادآورشد: در تمام زمینه ها از جمله بخش کشاورزی که امنیت غذایی را در پی دارد مردم باید ورود یابند. در بحث اقتصاد باید به گونه ای وارد عمل شویم که در تحریم ها بتوانیم روی پای خودمان ایستادگی نماییم .

وی ادامه داد: تولیدات اقتصاد مقاومتی کل استان اصفهان باید با برندهایی وارد بازار شود هم چنین بر روی طرح های دانش بنیان و صنعت نیز کارهای خوبی را در حال پیگیری هستیم و امیدواریم این توانمندی ها به جایی برسد که فرمان رهبر معظم در بحث جهاد اقتصاد و اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود.

به گزارش ایسنا؛ درپایان این جلسه مقرر شد دو میلیارد تومان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان گلپایگان از طریق بسیج سازندگی استان اختصاص یابد.

لینک خبردرایسنا


  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس