اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

گلسار مستعد سرمایه‌گذاری است

فاطمه عبدلی | سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای فعالیت در زمینه مشاغل خانگی و سرمایه‌گذاری‌های خرد بسیار مستعد هستند.

گلسار مستعد سرمایه‌گذاری است

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای فعالیت در زمینه مشاغل خانگی و سرمایه‌گذاری‌های خرد بسیار مستعد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محسن حسین میرزایی در همایش هم‌اندیشی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گلپایگان و خوانسار در فرهنگسرای گلستان شهر تهران، گلپایگان و خوانسار را مهد ولایت و علما دانست و اظهار کرد: برخود می‌بالیم که خدمت‌گذار مردم منطقه گلسار هستیم، زیرا در این منطقه علمای بزرگی که تاثیر شگرفی بر باورهای دینی مردم ایران و جهان اسلام داشته‌اند، پرورش یافته‌اند.

وی ادامه داد: یکی از بارزترین شاخصه‌های مردم این منطقه مهربانی آنها است و اگر خواهان پیشرفت گلسار هستیم باید علاوه بر تعامل هرچه بیشتر با نماینده این دو شهرستان، مهرورزی‌ها را هم افزایش داد.

فرماندار گلپایگان گفت: امنیت، دارا بودن مردمانی فرهیخته و نیروی انسانی شاخصه‌های موجود در این منطقه است و از طرف دیگر مردم این منطقه به رشد و توسعه و پیشرفت خوانسار و گلپایگان علاقه‌مند هستند.

حسین میرزایی اضافه کرد: در هر پست و مسؤلیتی که یک گلپایگانی و یا خوانساری مشغول به کار است آن مجموعه بالنده‌تر از سایر مجموعه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به جمعیت 140 هزار نفری گلپایگان و خوانسار خاطر نشان کرد: قرار گرفتن این دو شهرستان در مرکزیت کشور، داشتن آب و هوایی معتدل، دسترسی به استان‌های دیگر، این منطقه را مستعد کرده است تا افرادی که دنبال سرمایه‌گذاری هستند این منطقه برای آنها بهترین گزینه باشد.

فرماندار شهرستان گلپایگان یادآورشد: شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای فعالیت در زمینه مشاغل خانگی و سرمایه‌گذاری‌های خرد بسیار مستعد هستند .

سرمایه‌گذران پیش قراولان حفاظت از کیان کشور هستند

هم‌چنین فرماندار شهرستان خوانسار گفت: منطقه خوانسار و گلپایگان دارای یک ظرفیت برتر و ویژه‌ای است که اگر این ظرفیت‌ها خوب مدیریت شوند قطعا به اهداف اصلیمان خواهیم رسید.

سید مجید پوراحمدی ادامه داد: در گذشته به سرمایه انسانی کمتر توجه می‌شد، اما اکنون نوع نگاهی که به سرمایه انسانی می‌شود تحت عنوان سرمایه فکری است چرا که فکر انسان‌ها سرمایه است.

وی یادآورشد: در خوانسار و گلپایگان استعدادهای فکری نابی وجود دارد که نمونه آن پرورش انسان‌های بزرگ در شاخه‌های مختلف است.

فرماندار خوانسار اظهار کرد: مسؤلان منطقه بسیار علاقه دارند که این دو شهرستان به نحو احسن اداره شود، هم‌چنین اصلا نباید تصور کرد که دولت، شهرمان را بسازد، زیرا آنچه مایه توسعه، پیشرفت و آبادانی هر منطقه‌ای است خود مردم آن هستند .

پوراحمدی خاطر نشان کرد: سیاست‌های دولت یازدهم براین است که با تعاملات و سرمایه‌های محلی و ملی بتوان رشد منطقه‌ها را فراهم کرد، هم‌چنین در حال حاضر تولید کنندگان و سرمایه‌گذران پیش قراولان حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند.

لینک خبردرایسنا


  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس