اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

کلی گویی از آفات جلسات است

فاطمه عبدلی | دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ب.ظ

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: کلی‌گویی یکی از آفات جلسات است که مانع از نتیجه‌‌گیری موثر در جلسات می‌شود.

کلی گویی از آفات جلسات است

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: کلی‌گویی یکی از آفات جلسات است که مانع از نتیجه‌‌گیری موثر در جلسات می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، محمدحسین محمدی فشارکی روز گذشته (یکشنبه) در جلسه کارگروه اجتماعی،اظهار کرد: گاهی افراد در جلسات به قدری وارد جزئیات می‌شوندکه نیاز به کارگروه جداگانه‌ای است و حتی برخی مواقع مسائل به قدری ایده آل گفته می‌شود که گویا قرار است مشکلات جهان اسلام در این گونه جلسات حل شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سبک زندگی، الگوسازی بسیار مهم است، ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان حدود یک سال است که موضوع جلسات خود را سبک زندگی اسلامی ایرانی و ترویج فضائل اخلاقی قرار داده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه تعداد زیاد کمیته‌ها گاهی اوقات مانع انجام فعالیت‌ها می‌شود، گفت: در یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهار کمیته فرهنگ و هنر، علم و فن آوری، فرهنگ شهروندی و کمیته دین و اخلاق مصوب شد.

وی ادامه داد: بنابراین اگر قرار است در حوزه دانشگاه بر روی سبک زندگی اسلامی کار شود باید وارد کمیته علم و فن آوری شود و پس از پخته شدن مسائل، نتایج و خروجی آن به شورای فرهنگ عمومی ارائه شود.

هم‌چنین رییس دانشگاه جامع عمی کاربردی گلپایگان در ادامه این جلسه گفت: باید تعامل بین آموزش و پرورش گلپایگان با مراکز دانشگاهی شهرستان بیشتر شود تا دانش آموزان اطلاعات کافی در خصوص دانشگاه‌ها و رشته‌های موجود در شهرستان کسب کنند.

حمیدرضا تاجداری خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها خارج شدن فرزندانشان از شهرستان برای ادامه تحصیل است که این امر نیز خود آسیب‌های گوناگون اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های هنر و پزشکی در دانشگاه‌های شهرستان تدریس نمی‌شود، افزود: حضور کارشناسان دانشگاهی در بین دانش آموزانی که آماده ورود به دانشگاه هستند، علاوه بر اینکه سبب آشنایی بیشتر آنها با رشته‌های موجود در سطح دانشگاه‌های شهرستان می‌شود خود یک راه نیاز سنجی است تا از این طریق متوجه شویم چه رشته‌هایی بیشتر مورد علاقه دانش آموزان است که در صورت نبود آن رشته‌ها، برای ورود آنها به مراکز دانشگاهی شهرستان اقدامی صورت گیرد.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس