اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان گلپایگان گفت: از ابتدا تخلفاتی در خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان وجود داشت و خانه تنها به عده‌ای خاص تعلق داشت و هیچ اقدامی جهت پیشرفت آن نیز نشده بود.

نایب رییس خانه مطبوعات گلپایگان:
با انحصاری شدن خانه مطبوعات بالندگی در آن می‌میرد

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان گلپایگان گفت: از ابتدا تخلفاتی در خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان وجود داشت و خانه تنها به عده‌ای خاص تعلق داشت و هیچ اقدامی جهت پیشرفت آن نیز نشده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، فرید نیکخواه در جمع اعضای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات و خبرنگاران گلپایگان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امام جمعه شهرستان همواره به حفظ وحدت و انسجام بین مردم و مسؤلان در شهرستان تاکید دارند و با تک صدایی مخالفند و در برابر فتنه و فتنه‌گران موضع‌گیری می‌کنند لذا در راستای وحدت بیشتر بین مسؤلان و مردم از هیچ کوشی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ابتدا تخلفاتی در خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان وجود داشت و علاوه بر اینکه به پیشکسوتان احترامی گذاشته نمی‌شد، این خانه به عده‌ای خاص تعلق داشت و هیچ اقدامی جهت پیشرفت آن نیز نشده بود.

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران گلپایگان گفت: دغدغه تمام خبرنگاران این بود که عضوی از خانه مطبوعات باشند که خوشبختانه با درخواست اکثریت خبرنگاران شهرستان و همکاری اداره ارشاد گلپایگان اساسنامه خانه مطبوعات جهت حضور حداکثری خبرنگاران با حضور پیشکسوتان هم چون اصلاح شد.

نیکخواه خاطر نشان کرد: افرادی که توسط اکثریت خبرنگاران به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند  همیشه دغدغه خدمت به نظام را داشتند و پیرو راه ولایت و رهبری بودند و نمی‌دانم چرا عده‌ای از اینکه خانه مطبوعات سر و سامان بگیرد ناراحت هستند.

خانه مطبوعات گلپایگان به نام خبرنگاران بود اما به کامشان نبود

هم‌چنین نایب رییس هیئت مدیره و دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان گلپایگان گفت: حضور رسانه‌های مختلف و متعدد در هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان سبب رشد و پویایی آن می‌‌شود.

وحید اعظمی اظهار کرد: در هفت سالی که از راه اندازی خانه مطبوعات شهرستان می‌گذرد طبق مفاد اساسنامه آن تخلفات مختلفی صورت گرفته و متاسفانه تا به امروز هیچ گامی برای اصلاح اساسنامه آن جهت حضور بیشتر خبرنگاران برداشته نشده بود که با توجه به مطالبات حداکثری خبرنگاران، اصلاح اساسنامه با رأی حداکثری و قاطع خبرنگاران انجام شد و راه برای ورود بیشتر خبرنگاران شهرستان به خانه مطبوعات باز شد.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات گلپایگان به نام خبرنگاران شهرستان بود اما به کامشان نبود، چراکه عده کمی از اصحاب رسانه در آن حضور داشتند و هم‌چنین بیشتر اعضای هیئت مدیره و بازرس سابق از یک نشریه خاص بودند اما در انتخابات جدید خانه مطبوعات شهرستان بر اساس رأی‌گیری کتبی اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس از هفت رسانه مختلف اعم از نشریات محلی بیان گلپایگان، رویش لاله‌های گلپایگان، نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری قدس، جوان، رسالت، اعتدال و نیز خبرگزاری ایسنا انتخاب شدند.

نایب رییس هیئت مدیره و دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان گلپایگان گفت: اگر خانه مطبوعات و هر تشکلی انحصاری شود بالندگی و میل به تلاش و خدمت در آن می‌میرد که خوشبختانه با اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات شهرستان و مهیا شدن حضور حداکثری خبرنگاران رسانه‌های مختلف پویایی و فعال بودن این خانه را شاهد خواهیم بود.

اعظمی اضافه کرد: خانه مطبوعات با حدود 55 نفر عضو در سال 85 کار خود را آغاز کرد اما در انتخابات بعدی که جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شد، تعداد افراد حاضر کمتر از حد نصاب نصف به علاوه یک و در حدود یک چهارم اعضای اولیه بود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر وحدت در شهرستان حاکم شود، یادآورشد: تمام اعضای هیئت مدیره معتقدند باید بین خبرنگاران وحدت، انسجام و دوستی ایجاد شود و هم‌چنین گزارش عملکرد در سه نسخه به اعضا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و خانه مطبوعات استان ارائه خواهد شد.

 نایب رییس هیئت مدیره و دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان گلپایگان گفت: از این پس با فعال سازی کمیته‌ها و تشکیل کارگروه مشورتی از پتانسیل همه خبرنگاران شهرستان در این خانه که متعلق به تک تک آنها است استفاده خواهیم کرد.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس