اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

امام جمعه گلپایگان: نقدپذیری در خانه مطبوعات نهادینه شود

فاطمه عبدلی | دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ق.ظ

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: شهرستان گلپایگان ظرفیت تنش را ندارد و احساس می‌کنم مردم شهرستان دل مردگی پیدا کرده‌اند و یکی از علت‌های آن تخریب افراد توسط یکدیگر است.

امام جمعه گلپایگان: نقدپذیری در خانه مطبوعات نهادینه شود

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: شهرستان گلپایگان ظرفیت تنش را ندارد و احساس می‌کنم مردم شهرستان دل مردگی پیدا کرده‌اند و یکی از علت‌های آن تخریب افراد توسط یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در جمع هئیت مدیره جدید خانه مطبوعات شهرستان، با بیان اینکه خانه مطبوعات و خبرنگاران گلپایگان متعلق به همه خبرنگاران است، اظهار کرد: اگر دیگران در خصوص خانه مطبوعات کوتاهی کردند چرا اداره ارشاد در گذشته نسبت به این موضوع قصور داشته است.

وی با بیان اینکه از اداره ارشاد خواستیم که با در نظر گرفتن اینکه فصل الختام قانون باشد در خصوص خانه مطبوعات شهرستان، اقدامات لازم را انجام دهد، ادامه داد: یکی از کلیدی‌ترین وظایف اداره فرهنگ و ارشاد نظارت بر خانه مطبوعات است و هم اکنون نیز که دور جدید هیئت مدیره کار خود را آغاز کرده اداره ارشاد باید بر فعالیت‌های این خانه نظارت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه همه باید نقدپذیر باشیم خطاب به اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان گفت: نقدپذیری را در خانه مطبوعات نهادینه کنید. شهرستان گلپایگان ظرفیت تنش‌ را ندارد و احساس می‌کنم که مردم شهرستان دل مردگی پیدا کرده‌اند که یکی از علت‌های آن تخریب افراد توسط یکدیگر است زیرا عده‌ای دوست دارند آب همیشه گل آلود باشد که از آن ماهی بگیرند، هرچند که نمی‌دانند این آب گل آلود دیگر ماهی ندارد.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که در جامعه اصول نظام و ولایت فقیه را قبول داشته باشند عزیز هستند حتی اگر فردی را هم در جامعه به عنوان منحرف می‌شناسیم باید او را زیر بال و پر خود بگیریم و از انحراف او جلوگیری کنیم و نگذاریم بیشتر وارد انحراف شود.

خطیب جمعه گلپایگان اضافه کرد: فرعون هدایت پذیر نیست ولی موسی که نباید دست از هدایت بردارد بنابراین باید افرادی را که به انحراف‌های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی کشیده می‌شوند را نجات دهیم.

وی با بیان اینکه با یک خودکار می‌شود همه را زخمی کرد، ادامه داد: قلم و کاغذ خبرنگاران مقدس است. برخی اوقات حرف‌هایمان نیش دار است و  باید سعی کنیم نیش‌ها را به نوش تبدیل کنیم . هدف همه باید تنویر افکار عمومی باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطر نشان کرد: اصل اساسنامه خانه مطبوعات نیز انسجام وفاق است، بنابراین باید حب و بغض‌ها را دور بیاندازیم زیرا این موارد سبب پیشرفت نمی‌شود و انسان را به زمین می‌زند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات باید نقش پدری داشته باشد، تصریح کرد: باید بذر و نهال وحدت را در وجود تمام افراد حتی کسانی که فکرهای دیگری هم دارند بکاریم و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دفع حداقلی و جذب حداکثری، این خانه مطبوعات و خبرنگاران هستند که باید آن را در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه باید خویشتن‌دار بود، گفت: در طول تاریخ انقلاب بهای لازم به خبرنگاران داده نشده و لازم است خود خبرنگاران از خودشان دفاع کنند زیرا هر فردی از آحاد جامعه حق و حقوقی دارد برای مثال در گذشته کسی از مدیر عامل مسکن مهر برای مسکن مهر خبرنگاران درخواستی نداشته و دفاعی نکرده است.

لینک خبردرایسنا



  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس