اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


رییس شورای شهر گلپایگان گفت: از شهردار گلپایگان جهت چاپ نشریه بدون مجوز "گلشید" گلپایگان توضیح کتبی می‌خواهیم.

رییس شورای شهر گلپایگان:
شهردار برای انتشار نشریه بدون مجوز توضیح دهد

رییس شورای شهر گلپایگان گفت: از شهردار گلپایگان جهت چاپ نشریه بدون مجوز "گلشید" گلپایگان توضیح کتبی می‌خواهیم.

احمد افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، با بیان اینکه نشریه بدون مجوز گلشید توسط شهرداری گلپایگان در11 شماره به چاپ رسیده است، اظهار کرد: چاپ این نشریه حتما باید با مجوز اداره  ارشاد انجام شود به همین دلیل در این زمینه حتما از شهردار توضیح کتبی می‌خواهیم.

وی در خصوص اینکه هرشش ماه یکبار کل درآمد و هزینه‌های شهرداری باید برای اطلاع عموم منتشر شود، ادامه داد: تاکنون این گونه نبوده و این سوال اعضای شورای شهر نیز است، اما چون هنوز شش ماه از فعالیت شورای جدید نگذشته است سکوت کردیم و سر شش ماه قطعاً جواب می‌خواهیم که شهرداری باید پاسخگو باشد.

رییس شورای شهر گلپایگان با تایید پایین بودن کیفیت سنگ فرش پیاده‌روهای شهر گفت: برای ادامه سنگ فرش خیابان‌های امام حسین(ع) و شهید رجایی قطعاً از سنگ فرش‌های بهتری استفاده خواهد شد، هم‌چنین پس از پیگیری‌هایی درباره سنگ فرش‌های بازار که مورد تاید میراث نبود متوجه شدیم که آن سنگ فرش‌ها توسط شهرداری تهران به صورت رایگان  فرستاده شد بود .

افتخاری در خصوص اینکه شهرداری اخبار و تبلیغات مربوط خود را فقط به نشریاتی می‌دهد که بیشتر به محاسن این مجموعه می‌پردازند و معایب موجود را بازگو نمی‌کنند، تصریح کرد: وقتی چهار  نشریه در گلپایگان است باید تمام آگهی‌ها و عملکردهای شهرداری بین آنها عادلانه تقسیم شود و این روند که انواع آگهی‌ها و عملکردهای شهرداری گلپایگان به یک نشریه خاص داده شود، روند صحیحی نیست.
وی خاطر نشان کرد: با یک سرمایه‌گذار جهت بهبود وضعیت میدان میوه و تره گلپایگان وارد مذاکره شدیم و قرار شد در کنار میدان میوه و تره بار، مکانی نیز برای فروش خوار و بار آماده شود.

رییس شورای گلپایگان با اشاره به معضل حمل و نقل گلپایگان گفت: بیشتر تاکسی‌داران گلپایگان به دلیل دوشغله بودن در روزهای بارانی و حتی در روزهای معمولی هم سرساعت به محل کار خود نمی‌آیند که البته امیدواریم با تغییر مدیریتی که در حمل و نقل همگانی شهر گلپایگان به وجودآمد این وضع بهبودیابد.

لینک خبردرایسنا


  • فاطمه عبدلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس