اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید

اخبارشهرستان گلپایگان در خبرگزاری ایسنا

اخبار درج شده از شهرستان گلپایگان درخبرگزاری ایسنارا همه روزه دراینجا دنبال کنید


امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: فضایی آرام و سرشار از  وحدت و همدلی باید درکشور حاکم باشد تا در شش ماهه آینده ملت ایران به تمام خواسته های خود برسد.
امام جمعه گلپایگان:
وحدت و همدلی خواسته های ملت را تا شش ماه آینده برآورده می کند


امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: فضایی آرام و سرشار از  وحدت و همدلی باید درکشور حاکم باشد تا در شش ماهه آینده ملت ایران به تمام خواسته های خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های این هفته شهرستان با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) و همچنین شهید مدرس، اظهار کرد: روز مجلس را به تمام نمایندگان تبریک می گوییم و یاد و خاطره این شهید بزرگ را که حاضر نشد بسیاری از قرار دادها را امضا کند و در مقابل رضا خان ایستادگی کرد گرامی میداریم و همچنین امیدواریم که مصوبات نمایندگان در جهت خدمتگذاری بیشتر و بهتر به مردم باشد و همانند مدرس حرکت نمایند.

وی با اشاره به شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ادامه داد: این بزرگ جنگل، جرقه بسیار عظیمی را در شمال کشور در زمان خود زد و در برابر استبداد ایستادگی کرد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به نشست های ژنو و 1+5 تصریح کرد: گروه 1+5 به بهانه اینکه ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای دارد تحریم های زیادی را بر ملت ما تحمیل کردند، اما با کسانی که سلاح هسته ای دارند مقابله نمی کنند.

 اسماعیلی افزود: مقام معظم رهبری به خوبی دشمن را شناخته اند که گفتند ما به آمریکایی ها اعتماد نمی کنیم و نمونه آن اینکه توافق نامه ای را که امضا کرده اند به گونه ای دیگر ترجمه می کنند.

وی اضافه کرد:مقام معظم رهبری تمام مسائل را رصد می کنند و همه موضوعات زیر نظر ایشان انجام می گیرد. ما نباید به القائات دشمن توجه کنیم و تیم مذاکره کننده هوشیاری خود را باید کامل حفظ کند و به حق و حقوق مردم ایران توجه کامل داشته باشند.

امام جمعه گلپایگان گفت: تیم مذاکره کننده کار کمر شکن و پرزحمتی را دنبال کردند لذا نباید انتظار داشته باشیم که در یک توافق بین المللی هرچه که ما می گوییم انجام شود زیرا این شدنی نیست و قطعاً آن ها هم خواسته هایی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم و تمام کسانی که اهل نوشتن هستند باید بدانند که فضای حاکم، یک فضای آرام و سرشار از و وحدت و همدلی باشد تا در شش ماهه آینده ملت ایران به تمام خواسته هایی که دارد برسد.

امام جمعه گلپایگان گفت:تیم مذاکره کننده در شرایطی قرار گرفته بود که باید کارها را به جلو می برد و به نتیجه می رساند به هر حال اینگونه مسائل فراز و نشیب هایی خواهد داشت لذا از مردم می خواهم که به رسانه های بیگانه و دروغ پردازی هایشان توجهی نکنند زیرا آنها دنبال این هستند که وحدت ملی ما را به هم زنند.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد: پس از این توافقی که انجام شده این تحریم های ظالمانه برداشته شود و تحریم های جدیدی نیز گذاشته نشود تا ملت بتواند در آرامش زندگی خود را ادامه دهد و حرفش را هم به دنیا بزند.

وی گفت: به دنبال این توافق نامه، ایران هسته ای را شش کشور دنیا به رسمیت شناختند و همان کسانی که می گفتند حتی مطالعات و تحقیقات هسته ای در این کشور نباید باشد امروز حق هسته ای ایران را پذیرفته اند.

لینک خبردرایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
mouse code

كد ماوس